کد خبر : 1671322 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:35 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر مثل کی روش به فوتبال ما نمی‌آید

رحمانی: من از اسکوچیچ حرفه‌ای تر بودم

هافبک نفت آبادان همچنان منتقد شماره یک اسکوچیچ محسوب می‌شود و بعد از برد مقابل سایپا هم فرصت انتقاد از سرمربی کنونی تیم ملی را به دست آورد.

رحمانی: من از اسکوچیچ حرفه‌ای تر بودم

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: جا دارد از بچه ها بابت زحمت شان تشکر کنم. از هواداران هم قدردانی می کنم که طی چند هفته اخیر تحمل کردند. بعد از رفتن آقای اسکوچیچ صدمات بدی دیدیم و در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم. در دو بازی که آقای سراج بودند موقعیت های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.
وی ادامه داد: شرایط الان بهتر شده. ما در آن مقطع علیرغم سختی هایی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم. برای اسکوچیچ هم آرزوی موفقیت می کنیم و الان باید از کادر جدید حمایت کنیم و امیدوار به کسب نتیجه باشیم.


بختیار رحمانی که با جدایی اسکوچیچ هم همچنان روی نیمکت حضور دارد، در واکنش به این موضوع گفت: من تمام تلاشم را می کنم. در زمان اسکوچیچ یک مشکلاتی بود که بهتر است صحبت نکنم. مطمئنا من از ایشان (اسکوچیچ) حرفه‌ای تر بودم. خیلی از بازی ها حقم نبود اما بیرون می نشستم. الان هم تصمیم آقای سراج است. بهرحال تیم فقط 11 نفر نیست و خیلی های دیگر تلاش می کنند و ما هم تلاش می کنم تا بتوانم به ترکیب برسم!


وی درباره مقایسه اسکوچیچ و کی روش گفت: من نمی توانم کسی را با آقای کی روش مقایسه کنم. آقای اسکوچیچ هم مربی مان بودند. اما کسانی که قبلا از کی روش انتقاد می کردند الان پشیمان شده‌اند. فکر نمی کنم طی سالیان آینده کسی مثل کی روش به فوتبال ایران بیاید.

 


رحمانی در پایان نیز به بحث ویروس کرونا و عدم تعطیلی فوتبال در لیگ برتر پرداخت و گفت: همه جا گفتم که مگر ما آدم نیستیم. ما همه خانواده داریم. یک هفته است که تمرکز نداریم که تمرین کنیم. خواهش می کنم که فکر اساسی کنند. ما الان بردیم اما فوتبال مگر چقدر ارزش دارد که بخواهند این خطرات را قبول کنند. یا می بری یا می بازی اما در جریان بازی با هم برخورد می کنیم. فوتبالیست ها خیلی بیشتر در معرض خطر هستیم. از آبادان که گرم است اینجا می آییم و خطر سرماخوردگی داریم. همه احترام بگذارند و چند هفته تعطیل شود چیزی نمی شود. حالا که برای همه چیز تعطیل می کنند و سه هفته تعطیل کند به جایی نمی خورد.

 

دیدگاه‌ها