کد خبر : 1671324 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:32 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کسی قرار باشد کرونا بگیرد تا حالا گرفته

طاهری: فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد

مربی سایپا می گوید تیمش مستحق شکست برابر صنعت نفت نبود.

طاهری: فوتبال روی بی رحمش را به ما نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری بعد از شکست دو بر یک از صنعت نفت آبادان گفت: ما خوب بازی کردیم و حتی از روزهایی که پیروز می شدیم هم بهتر بازی کردیم و حق مان باخت نبود.

 

او ادامه داد: واقعا باید به یک جمله کلیشه ای بسنده کنم و آن هم این است که فوتبال امروز روی بی رحمش را به ما نشان داد و در روزی که شایسته پیروزی بودیم شکست خوردیم.

مربی سایپا در مورد بازیکنان سرشناس نیمکت نشین هم می گوید: آقاخان هنوز آماده نیست اما ما از بازیکنانی استفاده کردیم که در تمرینات آماده بودند و بازیکنانی هم روی نیمکت داشتیم که در صورت نیاز می توانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

طاهری در مورد شرایط خطرناک سایپا در جدول رده بندی هم گفت: ما از روز اول هم گفتیم با توجه به جوانگرایی که کردیم جایگاه این تیم در میانه جدول است و همین اتفاق هم رخ می دهد. انشاالله در بازی های بعدی موقعیت هایمان گل خواهد شد.

او در مورد تعطیلی لیگ به دلیل بیماری کرونا هم گفت: به نظر من اگر کسی قرار است این بیماری را بگیرد تا حالا گرفته بود و بازی ها ادامه پیدا کند بهتر است. گفته بودند این بیماری در عرض دو هفته خود را نشان می دهد و تا حالا که این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها