کد خبر : 1671325 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:38 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: با سراج برای سهمیه خواهیم جنگید

مدافع نفت آبادان در تقابل با تیم سابق خود موفق شد یک پیروزی دلچسب را کسب کند.

ناصری: با سراج برای سهمیه خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع فصل گذشته سایپا در تقابل با این تیم اینبار با پیراهن نفت آبادان نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت و در نهایت با پیروزی به کار پایان داد. او در پایان بازی درباره نتیجه کسب شده گفت: در دیدارهای قبلی بدشانس بودیم و از کسب نتیجه دور ماندیم. خوشحالم که در این بازی از فرصت‌ها به بهترین شکل سود بردیم و سه امتیاز شیرین را کسب کردیم.


ناصری درباره بازگشت به ترکیب گفت: در دیدارهای قبلی دچار مصدومیت شده بودم. اما برای بازگشت به ترکیب بی تابی می کردم و خوشحالم که شرایط حضور در بازی را به دست آوردم. بازی سختی را مقابل سایپا داشتیم و حریف برای فرار از سقوط تلاش زیادی کرد. ما نیز در دیدارهای قبلی با بدشانسی بزرگی مواجه شده بودیم و در این بازی اما کاملا به پیروزی ایمان داشتیم.


وی درباره تقابل با تیم سابق خود گفت: دوستان خوبی در این تیم دارم و امیدوارم آنها بتوانند در دیدارهای باقیمانده شرایط دستیابی به امتیاز و بقا را به دست بیاورند. ستاره ها و جوانان خوبی در سایپا هستند و امیدوارم شرایط در ادامه فصل به سود آنها باشد.

 


ناصری درباره شرایط نفت آبادان و دور شدن از جمع مدعیان گفت: با جدایی اسکوچیچ تمرکز بازیکنان برهم خورده بود. ایشان مربی خوبی است و همانطور که دیگر بازیکنان گفتند تاثیر زیادی از حیث فنی و تاکتیکی روی تیم داشتند. ما اکنون کاملا به کادر جدیدمان ایمان داریم. آقای سراج و دیگر همکاران ایشان به خوبی از شرایط آبادان و نفت آگاه هستند و در ادامه تلاش خواهیم کرد با کسب نتایج مناسب در جمع مدعیان حضور یابیم. نیاز به حمایت بیشتری داریم و امیدوارم شرایط به سود ما رقم بخورد تا بتوانم در این روزها سخت هواداران خودمان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها