کد خبر : 1671327 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:50 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات عجیب برای هواداران ختافه در کرویف آرنا

هواداران آژاکس در دیدار برابر ختافه از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به سمت خانواده‌های تیم میهمان بطری پرتاب کردند.

اتفاقات عجیب برای هواداران ختافه در کرویف آرنا

به گزارش "ورزش سه"، ختافه در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا 2-1 مغلوب آژاکس شد اما در مجموع با پیروزی 3-2 توانست به دور بعد صعود کند. با این حال خانواده‌های بازیکنان این تیم شب سختی را در ورزشگاه یوهان کرویف آره‌نا داشتند.

یک گروه از هواداران آژاکس بطری‌ها و فندک‌هایی که در دست داشتند را به منطقه‌ای که زنان، فرزندان و دوستان بازیکنان آبی پوش بودند پرتاب کردند. این اتفاق زمانی رخ داد که میزبان دومین گلش را در شروع نیمه دوم به ثمر رساند. خانواده‌های بازیکنان ختافه به دلیل محافظت نشدن توسط ماموران امنیتی هلند مجبور شدند ورزشگاه را ترک کنند.

 

 

1482103

 

 

یکی از همسران بازیکنان ختافه گفت:« ماموران کاری نکردند. ما فرار کردیم. هواداران تیم حریف به ما آسیب رساندند. و در حالی ما را بیرون کردند که در میانمان نوزاد، کودک و افراد سالمند هم بود. این اتفاق قابل پذیرش نیست.»

 

منطقه‌ای که برای تیم میهمان در ورزشگاه آژاکس در نظر گرفته شده است، پایین جایگاه برخی از هولیگان‌های تیم هلندی است. پس از این که آژاکس توانست در دقیقه 10 بازی را یک بر یک کند، پرتاب بطری‌ها شروع شد. با این حال در نیمه دوم شرایط بدتر شد و برخی از بچه‌ها وحشت زده و با چشمان گریان آن منطقه را ترک کردند.

دامیان سوارس که خشمگین بود در این رابطه گفت:« همسر و فرزندانم در جایگاه حضور داشتند و هواداران حریف همه چیز را به سمت‌شان پرتاب کردند. نباید اجازه می‌دادند چنین اتفاقی رخ دهد.»

 

باشگاه ختافه شکایت خود را از پلیس هلند به یوفا ارائه داد و نسبت به وحشتی که برای خانواده‌ها ایجاد شده بود اعتراض کرد.

 

 

1481950

دیدگاه‌ها