کد خبر : 1671330 | 09 اسفند 1398 ساعت 20:51 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

به جوان ها ربطی ندارد، دیگر آبدیده شده ایم؛

شاه‌علیدوست: این باخت گردن ماست نه کادر فنی

روزبه شاه علیدوست می گوید که شکست مقابل سایپا به دلیل اشتباهات بازیکنان اتفاق افتاده است نه عملکرد کادر فنی.

شاه‌علیدوست: این باخت گردن ماست نه کادر فنی

 

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ نوزدهم میزبان نفت آبادان بود و اگرچه توانست یک بار نتیجه عقب افتاده را جبران کند ولی در ادامه باز هم گل خورد تا دهمین شکست فصل به نامش ثبت شود و شرایط خطرناکی در ادامه فصل داشته باشد.


روزبه شاه علیدوست کاپیتان و بازیکن با تجربه سایپا در رابطه با این بازی به ورزش سه گفت: بازی خوبی بود. بچه ها ما بد نبودند ولی در مقاطعی از بازی اشتباهاتی داشتیم که باعث شد این نتیجه رقم بخورد.  
شاه علیدوست در ادامه با اشاره به نقش بازیکنان در رقم خورد این نتیجه توضیح داد: ما بازیکنان اشتباهات فردی ای داشتیم که نتیجه را تحت تاثیر قرار داد.  این باخت تقصیر ما بازیکن ها بود. مربیان ما نکات فنی را گوشزد کرده بودند و اگر با دقت تر می بودیم، می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و برنده بازی باشیم.


کاپیتان سایپا در مورد آینده این تیم اضافه کرد: با یکی دو برد شرایط ما درست می شود ولی باید به این بردها برسیم باید بیشتر تمرکز کنیم و بیشتر دقت کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

 


از شاه علیدوست در رابطه با جوان بودن سایپا و تاثیر این عامل در رتبه نه چندان مناسب نارنجی پوشان پرسیدیم که او در این زمینه بیان کرد: بله می توان گفت که تیم ما در نیم فصل تیم جوانی بود، ولی ما 15 بازی در نیم فصل انجام دادیم و در جام حذفی هم بوده ایم و فکر می کنم حالا به مرزی رسیده ایم که آبدیده شده ایم. به نظرم ربطی به جوان های تیم ندارد و برخی اشتباهات از طرف باتجربه های تیم رخ داده است. امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا در آینده شرایط بهتری برای تیم رقم بزنیم تا شرمنده کادر فنی و زحماتی که می کشند را بدهیم.

دیدگاه‌ها