کد خبر : 1671334 | 09 اسفند 1398 ساعت 19:12 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم نباختن ما از این بازی استارت بخورد

ویسی: والیبال را تعطیل کردند فوتبال را نه!

سرمربی پیکان در پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان برابر خبرنگاران حضور یافت و به تشریح این دیدار پرداخت.

ویسی: والیبال را تعطیل کردند فوتبال را نه!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، در شرایطی که امیدوار بود تیمش به اولین برد در دوران هدایتش دست یابد، در لحظات پایانی به تساوی رضایت داد.


در ابتدای نشست خبری، حبیب افتخاری، مدیررسانه‌ای تیم پیکان از شرایط برگزاری بازی انتقاد کرد و گفت: با اعلام مسوولان این بازی باید بدون حضور هواداران برگزار می شد اما چند نفر در استادیوم حضور یافتند. سعی داشتند تمرکز تیم ما را برهم بزنند. از ما که گذشت اما اگر قرار است در دیدارهای بعدی هم بازی ها بدون تماشاگر باشد، افرادی را در سکوها به عنوان نفرات فنی و بوقچی و ... قرار ندهند که با الفاظ عجیب خود که زیبنده نیست شرایط را عجیب کنند.


در ادامه عبدالله ویسی درباره بازی گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم یک بازی سخت و نفس گیر برای تیم ما بود. در استادیومی بازی کردیم که حریف باخت نداشت. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم. در نهایت به گل رسیدیم و انتظار داشتیم که بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند. در بازی قبلی به دنبال یک امتیاز بودیم که نشد ولی در این بازی به سه امتیاز هم رسیدیم و تیم حریف به دنبال گل تساوی بود که در نهایت به آن رسید. بازی خوبی بود و امیدوارم نباختن تیم ما از این بازی شروع شود.


سرمربی پیکان درباره عدم حضور هواداران گفت: واقعا زیبنده نیست. ولی چاره ای نیست و با این اتفاقاتی که افتاده و این بیماری باید رعایت شود. اگر اتفاقات ناگوار در جامعه می افتد باید همه بسیج شوند برای ریشه کن کردن آن. ببینید الان بازی های والیبال که بازیکنان کمترین تماس را با هم دارند لغو شده اما بازی های فوتبال نه. ما می توانیم ادعا کنیم که بازی شود با توجه به اینکه تماشاگر نداریم اما باید هر چه صلاح است انجام شود.


ویسی در واکنش به اینکه شاگردانش بازی خشنی را به نمایش می گذاشتند گفت: بارها بارها تیم ما جلو افتاد و من گفتم بچه ها را بیاورید سریعا بیرون. امکان ندارد دنبال ضدفوتبال باشیم. اگر نگاه کنید ما فقط یک اخطار گرفتیم و اگر خشن بودیم باید کارت بیشتر می گرفتیم.

 


وی ادامه داد: چون با تعصب به نفت مسجد نگاه می کنید این ادعا را دارید.

دیدگاه‌ها