کد خبر : 1671339 | 09 اسفند 1398 ساعت 19:41 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از انتخابات شرایط تیم خیلی بد است؛

تارتار: بهترین راه این است که فوتبال تعطیل شود

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید بازی کردن بدون هواداران فایده ای ندارد.

تارتار: بهترین راه این است که فوتبال تعطیل شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار بعد از تساوی تیمش مقابل پیکان گفت: بازی یک‌طرفه و کاملا در اختیار ما بود در شروع نیمه اول و مالکیت توپ ما خیلی بیشتر از تیم پیکان بود. پیکان هدفش این بود که از اشتباهات ما استفاده کند و به گل برسد. جالب اینکه این اتفاق افتاد و روی اشتباهمان گل خوردیم. بعد از دریافت گل، تغییر تاکتیک دادیم و سعی کردیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم و در این کار موفق بودیم و توانستیم گل مساوی را بزنیم. در مجموع از نتیجه راضی نیستیم و واقعا جای هواداران خیلی خالی بود. تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی خوبی شاهد نبودیم. بعد از اینکه گل خوردیم، بچه ها به خودشان آمدند و عملکرد بهتری از خود نشان دادند. در مجموع شرمنده هوادارانی شدیم که در خانه هایشان بودند و بازی را دنبال می کردند و تعدادی هم از اطراف ورزشگاه بازی را می دیدند. انشاالله در بازی های بعدی جبران کنیم و هواداران را شاد کنیم.

 

او درباره نظرش راجع به ادامه لیگ با این وضعیت فعلی گفت: من به هیچ وجه مایل نیستم چون اصلاً فوتبال بدون هوادار معنی ندارد. هوادار که نباشد، همه بازی ها به عنوان بازی تدارکاتی است و هیچ لذتی ندارد. بازیکن دوست دارد هوادار در ورزشگاه انگیزه بدهد و شور و شوق ایجاد بشود. امیدوارم یا بازی ها را تعطیل کنند یا هواداران هم بتوانند به ورزشگاه بیایند. اما بهترین راه این است که فوتبال همینجا تمام شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد کمتر بودن انگیزه تیمش نسبت به بازی های قبل گفت: به خاطر نبودن هواداران، انگیزه کم بود چون تیم ما نه در کورس قهرمانی است و نه در خطر سقوط. عرض کردم بچه ها خیلی بی تفاوت و ریلکس بازی می‌کردند. ما باید یک فکر اساسی بکنیم و از همه مهمتر اینکه از تیم میهمان از تهران به اینجا نزدیک ۱۰ نفر از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و از تیم ما هیچ کس اینجا نبود. نه هوادار داشتیم نه یک نفر از اعضای هیئت مدیره. متاسفانه تیم ما شرایط خوبی ندارد بعد از انتخابات. اصلا شرایط خیلی بدی را داریم دنبال می‌کنیم. از نماینده سابق انتظار بیشتری داریم و از نماینده جدید به همین شکل. باید بیایند این تیم را ساپورت کنند. این مردم هستند که رای داده اند. ما انتظار داریم که بال و پر به تیم بدهند. اینقدر بی تفاوتی واقعا جای تعجب دارد و من افسوس می‌خورم که چرا باید اینجوری باشد. این تیم باید ساپورت بشود. قانون نمی گذارد هوادار بیاید، هیئت مدیره که می توانند بیایند و به بچه ها دلگرمی بدهند.

 


تارتار درباره اینکه تعویض سوم را انجام نداد، گفت: سعی کردیم افراد قد بلند را در زمین نگه داریم و انصافاً بچه‌ها خوب کار کردند. سینگ و سجاد جعفری را تعویض کردیم بعد نیروهای بلند را در زمین نگه داشتیم که بتوانیم به گل برسیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها