کد خبر : 1671362 | 09 اسفند 1398 ساعت 22:17 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: شکست مقابل بایرن واقعیت را به ما نشان داد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد شکست مقابل بایرن مونیخ چشم آنها به حقیقت را باز کرده است.

لمپارد: شکست مقابل بایرن واقعیت را به ما نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با قبول شکست سنگین 0-3 در خانه مقابل بایرن مونیخ، تقریبا شانسی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بورنموث مدعی شد فردا و در این دیدار، بازیکنان چلسی به این شکست سنگین واکنش نشان خواهند داد.

 

شرایط بازیکنان آسیب دیده: "در حال حاضر کریستن پولیسیچ، انگولو کانته و تامی آبراهام مصدوم هستند. ما تلاش می کنیم راهی برای بهبود وضعیت تامی آبراهام پیدا کنیم."

 

1480841

 

شکست برابر بایرن مونیخ: "فردا عکس العمل بازیکنان به این نتیجه را خواهیم دید. شرایط بازیکنان در تمرینات خوب بود، مسابقه دشواری را پشت سر گذاشتیم که به نوعی چشمان را در مورد شرایط باز کرد. آخرین عملکرد بازیکنان چلسی در لیگ برتر خوب بود. در چشم اندازی بزرگتر، دیدار مقابل بایرن یک درس برای بازیکنان بود. آنها از ما بهتر بودند. این یک واقعیت برای همه ما بود. فکر کردم می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. اما ما در رده چهارم هستیم و باید تا آخرین روز مبارزه کنیم."

 

شرایط کپا آریزابالاگا: "رابطه من با کپا خوب است، اما من نمی توانم همه بازیکنان را راضی نگه دارم، اما مهم حرفه ای بودن است. هر بازیکن قدرت کنترل روی تصمیمات خودش را دارد. ویلی کابایرو شرایط مساعدی داشته و خوب تمرین می کند و عملکرد خوبی دارد."

 

عملکرد چلسی در بازار زمستانی: "ما نمی توانستیم در محرومیت از حضور در بازار نقل و انتقالات تاثیرگذار باشیم. ما بهترین بازیکن لیگ برتر یعنی ادن هازارد را از دست دادیم. ما در تلاش هستیم تا در تمرینات بهبود پیدا کنیم. ما نشان داده ایم که می توانیم به مقام چهارم برسیم و اکنون باید دست به کار شویم."

 

رابطه با ژوزه مورینیو: "من بعد از بازی هفته قبل با او صحبت نکرده ام. اما انتظار دارم تاتنهام در جمع چهار تیم برتر جای داشته باشد."

دیدگاه‌ها