کد خبر : 1671364 | 09 اسفند 1398 ساعت 22:37 | 68.6K بازدید | 0 دیدگاه

آن صحنه می توانست نتیجه بازی و حتی فصل را تغییر بدهد؛

انصاری: الان کارشناسان می‌گویند تصاویر واضح نیست !

ساسان انصاری مهاجم تراکتور به شدت از عملکرد اکرمی داور مسابقه تیمش برابر پارس جنوبی جم شاکی است.

انصاری: الان کارشناسان می‌گویند تصاویر واضح نیست !

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی با نتیجه یک بر صفر و با یک ضربه پنالتی مغلوب میزبان خود پاس جنوبی جم شد که ساکت الهامی در کنفرانس خبری به شدت نسبت به تصمیمات اکرمی داور مسابقه معترض بود و معتقد بود که دو پنالتی برای تیمش گرفته نشده و در سوی دیگر پنالتی ای برای حریف این تیم گرفته شده که هی هیچ وجه پنالتی نبوده است.

 

پس از حرف های ساکت الهامی حالا ساسان انصاری مهاجم تراکتور نیز عقیده ای مشابه دارد و در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" در این رابطه اینگونه توضیح داد:« پنالتی صد در صد بود و از این واضح تر نمی شد. متاسفانه تصاویر تلویزیونی اینقد ضعیف است که الان کارشناسان می آیند و می گویند که تصایر واضح نیست و حق را به داور می دهیم. این صحنه 200 درصد پنالتی بود ولی متاسفانه داور با لبخند شیکی و با آرامش از کنار من گذشت بدون اینکه اهمیتی به حق تیم ما بدهد.»


ساسان ادامه داد: « برای من تعجب برانگیز است چطور صحنه ای که بازیکن حریف از پشت با دست و پا من را به زمین می اندازد، از نظر داور پنالتی نیست ولی آن طرف یک پنجم صحنه ای که برای من اتفاق افتاد، رخ داد و داور خیلی راحت پنالتی گرفت. می دانم که کارشناسان الان می گویند پنالتی واضح نبود، ولی واقعا متاسفم که این پنالتی گرفته نشد، چون اگر گرفته می شد، نتیجه بازی یک بر صفر می شد و به طور کلی شرایط بازی تغییر می کرد. اصلا این نتیجه می توانست معادلات فصل را به هم بریزد ولی متاسفانه این اتفاقی است که در طول فصل زیاد برای ما رخ داده و واقعا هیچ حرفی برای گفتن نمی ماند.

 

دیدگاه‌ها