کد خبر : 1671366 | 09 اسفند 1398 ساعت 22:34 | 114.9K بازدید | 0 دیدگاه

می‌ترسم جام حذفی را هم به تیم دیگری بدهند؛

حاج‌صفی:یک‌جام به آن تیم بدهید،یک جام به بقیه !

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم که با شکست این تیم همراه شد، حرف های عجیبی را مطرح کرد.

حاج‌صفی:یک‌جام به آن تیم بدهید،یک جام به بقیه !

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی کاپیتان تراکتور در گفتگو با خبرنگاران پس از شکست مقابل پارس جنوبی جم که با یک ضربه پنالتی اتفاق افتاد، در شرایطی که ناراحتی را می شد در چهره اش دید، گفت: بازی دست ما بود و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد. هر چقدر هم درباره داوری صحبت کنیم، فرقی نمی‌کند ؛ چرا که همه‌ی این‌ها برنامه‌ریزی شده است.


او در مورد پنالتی ای که روی ساسان انصاری گرفته نشده، توضیح داد: پنالتی صد درصد ما را نمی‌گیرند و یک پنالتی که فکر کنم پنج درصد هم پنالتی نبود را برای تیم حریف می‌گیرند. وقتی می‌بینند یک تیمی می‌تواند امتیازاتش را با یک تیم دیگر کم کند، این بلاها را سرش می‌آورند.

 


حاج صفی در این لحظه در واکنش به خبرنگاری که از پرسپولیس نام برد و اینکه منظور او پرسپولیس است، حرفش را قطع کرد و ادامه داد: من اسم نمی آورم. شما هم اسم نیاورید. دیگر از قبل می بینند وقتی یک تیمی می تواند فاصله اش را کم کند. این بلاها را سرش می آوردند. پنالتی صد در صد ما را نمی گیرند، بعد یک پنالتی یک درصدی را برای تیم حریف می گیرند.


بازیکن ملی پوش تراکتور با کنایه زدن به پرسپولیس و با عصبانیت ادامه داد: آقا یک جام به آن‌ها بدهند و یک جام دیگر برای بقیه تیم‌ها کنار بگذارند تا ما با خیال راحت بازی کنیم و در این حد استرس و اعصاب خردی نداشته باشیم‌. یک جام به آنها بدهید و یک جام هم به بقیه تیم ها بدهید و بگذارید با خیال راحت بازی کنیم. می‌ترسم جام حذفی را هم به یکی دیگر بدهند. تیم‌ها در این حد هزینه می‌کنند، ولی در نهایت این چنین می‌شود. کسانی دیگر می آیند تصمیم می گیرند و جام را به آنها می دهند.


از حاج صفی در مورد تغییر سرمربی تیم پرسیده شد و اینکه آیا این تغییر سبب جاماندن تیم از کورس مدعیان شده است یا خیر که او بیان کرد: نه بابا. ما تازه با تغییر مربی به کورس قهرمانی برگشتیم.


حاج صفی در پاسخ به این سوال که امیدی برای کسب عنوان قهرمانی فصل دارند یا خیر، بار دیگر تاکید کرد و افزود: با این شرایط بازی بعدی هم همین آش و همین کاسه است. بابا جام را به آنها بدهید تا تمام شود و برود. دو تا جام بگذارند. یکی را به آنها بدهند و یکی را به سایر تیم ها. باز بازی بعدی می آییم و همین آش و همین کاسه است. مبارکشان باشد.

دیدگاه‌ها