کد خبر : 1671372 | 09 اسفند 1398 ساعت 23:26 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک پولدارترین مدافع جهان خواهد شد؟

لیورپول قصد دارد دستمزد ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی خود را افزایش دهد.

فن دایک پولدارترین مدافع جهان خواهد شد؟


به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در ابتدای سال 2018 از ساوتهمپتون راهی لیورپول شد و او در دو سال اخیر نقش قابل توجهی در موفقیت های این تیم ایفا کرده است. نشریه میرر مدعی شد دستمزد این مدافع 29 ساله به زودی افزایش خواهد یافت.

 

1479415

 

باشگاه لیورپول اخیرا دستمزد ستاره هایش را افزایش داده و این اتفاق در مورد محمد صلاح، روبرتو فرمینو و سادیو مانه رخ داده است. حالا مرسی سایدی ها در حال مذاکره با ویرژیل فن دایک بوده و قصد دارند رقم دستمزد او را از هفته ای 120 هزار پوند به 150 هزار پوند افزایش دهند.

 

ویرژیل فن دایک یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در دو سال اخیر بوده و حضور او باعث افزایش استحکام خط دفاعی لیورپول شده است. لیورپول در حال حاضر با کسب 25 پیروزی از 26 بازی این فصل لیگ برتر، فاصله ای تا کسب اولین قهرمانی در سه دهه اخیر در لیگ برتر نداشته و بی شک ویرژیل فن دایک نقش مهمی در برآورده شدن این هدف ایفا کرده است. در صورت افزایش این دستمزد، ویرژیل فن دایک در مجموع تا پایان قراردادش 50 میلیون پوند دستمزد دریافت کرده و به پر درآمدترین مدافع حال حاضر فوتبال جهان تبدیل خواهد شد. لقب گرانقیمت ترین مدافع جهان نیز تا تابستان گذشته در اختیار فن دایک بود که انتقال هری مگوایر از لسترسیتی به یونایتد این رکورد را شکست.

دیدگاه‌ها