کد خبر : 1671379 | 09 اسفند 1398 ساعت 23:53 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: قهرمانی؟ تمام تیم ها در زمین می‌جنگند

اشکان دژاگه اعتقاد دارد که صحبت از قهرمانی تا پایان فصل نباید انجام شود.

دژاگه: قهرمانی؟ تمام تیم ها در زمین می‌جنگند

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه پس از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود، درباره داور و این چیزها نمیخواهم زیاد حرف بزنم. ما می‌خواستیم امروز ببریم و نمی‌دانم پنالتی [پارس جنوبی] بود یا نبود. می‌دانم که روی ساسان صددرصد پنالتی شد اما بازی تمام شد. باید تمرکز کنیم روی بازی های بعد.

 

وی در مورد احتمال قهرمانی تراکتور و فشار هواداران اظهار داشت:  متاسفانه در ایران از بازی اول در مورد قهرمانی حرف می‌زنند، ما باید بازی ها را ببریم و بازی به بازی پیش برویم و بعد به قهرمانی فکر کنیم. لیگ شروع نشده می‌پرسند می‌خواهید قهرمان شوید؟ اینطوری نمی‌شود، تیم های دیگر هم هستند که می‌آیند و در زمین می‌جنگند، باید بازی به بازی پیش برویم و ببینیم آخر سر میتوانیم قهرمان شویم یا نه. الان معلوم است سخت تر شده اما باید بازی های بعدی را ببریم، دو بازی خانگی داریم که خیلی مهم هستند.

 

دژاگه درباره شیوع بیماری کرونا و عدم تعطیلی لیگ عنوان کرد: سلامتی برای همه چیز مهم تر است اما انقدر بازی ها را دیر شروع کردند و آنقدر سر همه چیز کنسل کردند که اینطور شد. یک بار در تهران مقابل پیکان، یک بار در تبریز. الان وقت ندارند و فشار رویشان است و باید برگزار کنند. بدون تماشاگر که بدتر است.

 

او در مورد تاثیر محرومیت شجاعی در تراکتور گفت: آقا مسعود خیلی برای تیم ما مهم است و نمی‌دانیم چرا سه بازی او را محروم کردند.

 

خبرنگار:  امیر تاجیک

دیدگاه‌ها