کد خبر : 1671380 | 10 اسفند 1398 ساعت 00:06 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

پارس و افاضلی از خطر گریختند (عکس)

پارس جم در روزی تراکتور را شکست داد که با توجه به برد گل گهر، نیاز حیاتی به کسب امتیاز مقابل تراکتور داشت

به گزارش "ورزش سه"، هرچند در جریان بازی پارس مقابل تراکتور، سهم تیم ساکت الهامی از مالکیت توپ بیشتر بود و به خصوص در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی، پارس فشار زیادی را تحمل کرد اما هومن افاضلی در این بازی دشوار، اولین پیروزی خود در قامت سرمربی پارس را تجربه کرد تا پارس ۲۰ امتیازی شود و به رده دوازدهم جدول صعود کند. به خصوص پس از پیروزی مهم گل گهر مقابل استقلال، برای پارس ضرورت داشت که مقابل تراکتور امتیاز بگیرد.


در اینفوگرافی سایت یازده می بینید که متوسط امتیازگیری پارس با فراز کمالوند ۰/۸۷ از هر بازی بوده اما حالا با افاضلی، پارس ۱.۲ امتیاز از هر بازی گرفته؛ ۶ امتیاز از ۵ بازی‌. افاضلی تا امروز یک برد، سه تساوی و و یک باخت با پارس داشته و با توجه به رشد فنی تیم های پایین جدول و بهبود عملکرد گل گهر و شاهین بوشهر در دور برگشت لیگ، پارس جم باید همچنان به روند خوب خود ادامه دهد تا بتواند در لیگ برتر بماند.

 

1482128

 

در بازی امروز، تراکتور ۵ شانس گل داشت و پارس ۳ فرصت گل خلق کرد اما سرانجام امتیازات بازی به تیمی رسید که برای بقا می جنگد. افاضلی در تجربه قبلی خود در لیگ برتر هم سرمربی نفت تهران بود که باید برای بقا مبارزه می کرد و شروع خوبی هم در نفت داشت. به نظر می رسد تجربه کار با نفت، می تواند در راه بقای پارس به کمک کادرفنی این تیم بیاید.

دیدگاه‌ها