کد خبر : 1671396 | 10 اسفند 1398 ساعت 01:51 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی در مرکور اسپیل آرنا؛ شیرین تر از برد

کامبک فوق‌العاده شاگردان الکس‌نوری در دوسلدورف

تیم هرتابرلین در دیداری جذاب و هیجان انگیز باخت سه گله را با نتیجه ۳-۳ عوض کرد.

کامبک فوق‌العاده شاگردان الکس‌نوری در دوسلدورف

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم بوندسلیگا در حالی پیگیری شد که نگاه فوتبال دوستان ایرانی به شهر دوسلدورف و دیدار تیم فورتونای این شهر با هرتابرلین بود. جایی که شاگردان الکس نوری در مقابل تیم قرمزوسفیدپوش آلمان قرار گرفتند و یک نتیجه عجیب را در نیمه اول تجربه کردند؛ باخت سه بر صفر!

 

شکست سه گله برای مربی ایرانی در حالی رقم خورد که شاگردان او هفته گذشته باخت ۵-۰ را در مقابل کلن متحمل شدند و اگر در نیمه دوم دست به معجزه نمی‌زدند، باتوجه به شکست مقابل تیم رده پایینی فورتونا دوسلدورف، اخراج الکس نوری قطعی بود.

 

دستیار کلینزمن که دوباره به عنوان مربی موقت، هدایت یک تیم در بوندسلیگای یک را برعهده گرفته، در ابتدای نیمه دوم ماریوس وولف بازیکن سابق دورتموند و مکسیمیلیان میتلسدت را به میدان آورد و همین تعویض ها، تغییر در نتیجه را استارت زدند.

 

1482139

 

اشتباه اریک تومی باعث شد تا گل نخست برای هرتابرلین در دقیقه ۶۴ رقم بخورد. دو دقیقه بعد یک حمله سریع و پاس بازیکن تعویضی ماریوس وولف، زمینه ساز گل دوم شد؛ این بار متئوس کونا دروازه را گشود.

 

بعد از گل، اوه روسلر سرمربی دوسلدورف دو تعویض انجام داد و کاملا احساس خطر کرد اما این تغییرات مانع از کامبک هرتابرلین نشد. در حالی که هواداران حاضر در استادیوم مرکور اسپیل‌آرنا با نگرانی تیم خود را تشویق می‌کردند، پیاتک از روی نقطه پنالتی دروازه فلوریان کاستن مایر را باز کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

 

1482141

 

در ادامه بازی الکس نوری که تحت فشار شدید رسانه ها و هواداران این تیم برلینی قرار داشت، موفق به کنترل اوضاع شد و یک امتیاز ارزشمند را از بازی خارج از خانه به دست آورد و وضعیت این تیم در جدول را هم ثبات بخشید‌. هرتابرلین با ۲۷ امتیاز اکنون سیزدهم است.

 

شاید هواداران تیم هرتا انتظار داشتند تیم محبوبشان فورتونا دوسلدورف را شکست دهد اما نسبت  به وضعیت چند وقت اخیر این تیم و همچنین شکست سه گله در یک نیمه، کار بازیکنان و کادرفنی این تیم در نیمه دوم و ثبت کامبک خارج از خانه، قابل قبول خواهد بود و شاید در آینده الکس نوری در بوندس لیگا هم اثر بگذارد.

دیدگاه‌ها