کد خبر : 1671412 | 09 اسفند 1398 ساعت 22:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری اراکی‌ها به صعود با خطیبی

شکست‌ناپذیری در نه دیدار متوالی لیگ یک آلومینیوم اراک را در زمره مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داده است.

امیدواری اراکی‌ها به صعود با خطیبی

به گزارش "ورزش سه" ، رسول خطیبی پس از کسب بهترین نتایج ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر با گروهی از بازیکنان جوان و باانگیزه تنها در طول یک نیم‌فصل تصمیم به ترک زادگاه خود گرفت. پس از جدایی از ماشین‌سازی انتظار می‌رفت خطیبی را در قامت مربی‌گری یک تیم مطرح لیگ برتری ببینیم اما تنها پس از گذشت سه روز از ترک تبریز وی طی مراسمی به عنوان سرمربی جدید تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک معرفی شد. تصمیم به حضور در تیمی از شهری که سال‌ها علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌های سنگین نتوانسته است طعم حضور در لیگ برتر را بچشد و همچنین تحویل گرفتن مجموعه‌ای که بخاطر کسب نتایج دور از انتظار در نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول تحت فشار بود، گواه این بود که خطیبی قصد دارد بار دیگر توانایی‌های خود در عرصه مربی‌گری را به نمایش بگذارد.

 

وجود شکاف و خلل بین روابط بازیکنان تیم، رویارویی با حریفان قدرتمند در همان ابتدای نیم‌فصل دوم و از همه مهم‌تر اختلاف امتیاز اراکی‌ها با دیگر مدعیان صعود از جمله چالش‌هایی بود که  خطیبی می‌بایست آن‌ها را در دوران مربی‌گری خود در اراک تجربه نماید.

 

از زمان بر عهده گرفتن سکان هدایت اراکی‌ها توسط خطیبی تاکنون که رقابت‌های لیگ آزادگان به پایان هفته بیست و ششم رسیده است، آلومینیوم اراک در نه دیدار متحمل شکست نشده و آمار پنج برد و چهار تساوی به ثبت رسانده است. ارزش کار شاگردان خطیبی وقتی نمایان می‌شود که بدانیم اکثر دیدارهای آلومینیوم اراک در هفته‌های اخیر در برابر تیم‌های مدعی نظیر مس رفسنجان، بادران تهران و خوشه طلایی ساوه بوده است. آمار اراکی‌ها تا بدینجای فصل آن‌ها را در پایان هفته بیست و ششم لیگ یک به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار داده است و باعث شده اختلاف آلومینیوم اراک تا منطقه صعود به یک امتیاز برسد.

 

هواداران تیم آلومینیوم اراک امیدوارند پس از سال‌ها حسرت سرانجام با این تیم یکدست، همدل و شکست ناپذیر تحت هدایت رسول خطیبی انتظار هجده ساله برای حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی کشور را پایان دهند. توقعی که با توجه به نتایج این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ یک بیش از پیش افزایش یافته است.

 

خبرنگار: سیده ساره حسینی

 

دیدگاه‌ها