کد خبر : 1671428 | 10 اسفند 1398 ساعت 11:39 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال بازگشت پورموسوی به تیم ملی جوانان

این احتمال وجود دارد سیروس پورموسوی، سرمربی پیشین تیم فولاد خوزستان بار دیگر به اردوی تیم ملی جوانان برگردد و هدایت این تیم را برعهده گیرد.

احتمال بازگشت پورموسوی به تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، او چندی پیش با انتشار پیامی غیر منتظره در صفحه شخصی اش با تیم ملی جوانان خداحافظی کرد و برخی اینطور نوشتند او به بهانه حضور در تیم صنعت نفت آبادان از تیم ملی جوانان خداحافظی کرده است در حالی که امروز مشخص شد صنعت نفت اصلا برنامه ای برای تغییر در کادر فنی تیمش ندارد و به بهنام سراج به کارش ادامه خواهد داد.

 

به نظر می رسد دلیل خداحافظی سیروس پورموسوی بیشتر به خاطر عدم پرداخت دستمزدها در دوره گذشته و عدم تنظیم قرارداد بعد از آغاز دور جدید تمرینات بوده و البته این رفتار برای همه مربیان ایرانی تیم های ملی آزار دهنده است که دستمزد مربیان خارجی با وجود مشکلات مالی پرداخت می شود اما مربیان ایرانی باید سعه صدر داشته باشند.

 

با توجه به عملکرد خوب سیروس پورموسوی در دوره مقدماتی جام ملت ها و شانس زیادی که این تیم برای صعود به جام جهانی دارد کمیته فنی در نشستی که بعد از استعفای سیروس پورموسوی برگزار کرده برنامه ریزی برای انتخاب مربی جدید نداشته و به نظر می رسد در تلاش برای بازگرداندن این مربی به اردوی تیم ملی جوانان است. البته اردوی اسفند ماه این تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران لغو شد.

 

تیم ملی جوانان ایران یکی از 16 تیم راه یافته به مرحله پایانی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی 2021 است. این بازی ها پاییز سال آینده در تاشکند برگزار می شود.

دیدگاه‌ها