کد خبر : 1671457 | 10 اسفند 1398 ساعت 13:50 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

سه گزینه اصلی رئال برای حل مشکل گلزنی

به گزارش مارکا باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب یک ستاره شماره 9 جدید است و ارلینگ هالند، لائوتارو مارتینز و تیمو ورنر مهمترین نامزدهای رئال برای این پست به حساب می‌آیند.

سه گزینه اصلی رئال برای حل مشکل گلزنی

به  گزارش "ورزش سه"، ترک رئال مادرید توسط کریستیانو رونالدو باعث شده این باشگاه اسپانیایی تا امروز در تلاش برای پر کردن جای خالی او ناکام باشد. در اولین تابستان بدون حضور رونالدو، رئال، ماریانو دیاز را از لیون خریداری کرد و سال گذشته هم لوکا یوویچ را از فرانکفورت به خدمت گرفت ولی دیاز در 790 دقیقه تنها چهار گل برای رئال به ثمر رساند و یوویچ هم در 770 دقیقه تنها دو گل زد.

 

به همین علت است که سفیدپوشان رئال برای سومین تابستان پیاپی امسال هم به دنبال جذب یک گلزن قهار خواهند بود.

 

1480324

 

روزنامه مارکا مهمترین گزینه‌های رئال برای این پست را لائوتارو مارتینز، تیمو ورنر و ارلینگ هالند معرفی می‌کند. بر اساس این گزارش رابطه خوب رئال با باشگاه بوروسیا دورتموند قوت قلبی برای رئالی‌ها است و امید آنها به جذب ارلینگ هالند را بیشتر کرده است.

 

1478220

 

هالند برای رئال ماردید چیزی در حدود 75 میلیون یورو هزینه خواهد داشت ولی رئالی‌ها برای پرداخت این مبلغ آمادگی دارند و می‌گویند مدتی است او را زیر نظر داشته‌اند. البته رئال در عین حال توجه خود را به کیلین امباپه هم معطوف کرده ولی مدیران این تیم می‌دانند که خرید ستاره‌ بزرگی مثل امباپه از باشگاه پاری سن ژرمن بسیار دشوار و نزدیک به غیرممکن است.

 

دیدگاه‌ها