کد خبر : 1671459 | 10 اسفند 1398 ساعت 14:04 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمار ویژه ورزش سه از تقابل انتقامی هفته؛

رسن مشهدی‌ها را دویست گله کرد

گل دوم پرسپولیس برابر شهر خودرو در رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر، دویستمین گل خورده تاریخ باشگاه مشهدی در رقابت های مختلف بود.

رسن مشهدی‌ها را دویست گله کرد

به گزارش "ورزش سه" حالا شش فصل از حضور دوباره مشهدی‌ها در لیگ برتر می‌گذرد؛ پس از انحلال تیم‌هایی چون ابومسلم، پدیده با خرید امتیاز تیم مس سرچشمه فعالیت خود را از لیگ یک آغاز کرد و در فصل نخست توانست جواز حضور در لیگ برتر را پیدا کند و حالا آنها 6 سال متوالی است که در رقابت های لیگ برتر کار خود را دنبال می‌کنند.

 

صعود پلکانی مشهدی‌ها از پله‌های آمال و آرزوهایشان باعث شد تا از یک تیم فانوس به دست در جدول، یک رقیب آسیایی و مدعی در جدول بسازند و حالا تجربه شیرین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خراسان رقم بزنند.

 

در طول حیات 7 ساله شهر خودرو، آنها در چهار تورنمنت مختلف شرکت کرده‌اند؛ لیگ برتر، لیگ دسته اول، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا. رویارویی با مربی سابق و پرسپولیس، گل محمدی، 213 بازی تاریخ شهر خودرو (پدیده) بود که یک رکورد به یاد ماندنی در آن به ثبت رسید.

 

شکست سنگین و سه گله مشهدی‌ها برابر سرخپوشان پایتخت باعث شد تا آمار خط دفاعی آنها از عدد 200 عبور کند و بشار رسن ستاره عراقی پرسپولیس بازیکنی بود که توانست 200‌مین گل خورده تاریخ شهر خودرو (پدیده) را وارد دروازه سید مهدی رحمتی کند.

 

حالا با ثبت این عدد، شهر خودرویی‌ها به صورت میانگین در هر مسابقه 0.94 گل خورده دارند که برای یک تیم شهرستانی و خصوصی آمار چندان منفی به شمار نمی‌رود و می‌تواند با توجه به حضور سنگربان باتجربه‌ای چون سید مهدی رحمتی و مدافعان خوبی مثل حسین مرادمند و علی نعمتی نیز بهبود یابد.

دیدگاه‌ها