کد خبر : 1671513 | 10 اسفند 1398 ساعت 18:22 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

احسان در نقش مسعود؛ پنالتی بود آقای داور (عکس)

احسان حاج صفی در بازی با پارس جنوبی اعتراض‌ زیادی به اعلام نشدن پنالتی به سود تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور روز گذشته در مسابقه با پارس جنوبی با نتیجه یک بر صفر بازنده شد. اعضای تیم تراکتور بعد از بازی‌ در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که داور حداقل یک ضربه پنالتی به سود سرخ‌پوشان نگرفته و احسان حاج صفی نیز در پایان مسابقه مصاحبه تندتری انجام داد. او که اتهام‌هایی نیز به فدراسیون و داوران و یک تیم خاص وارد کرد، در جریان بازی نیز البته اعتراض شدیدی به تصمیمات داور داشت.

 

در روزی که تراکتور مسعود شجاعی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه به عنوان دو بزرگ تر تیم اعتراض زیادی به تصمیمات حسن اکرمی داور بازی انجام دادند. به خصوص سر صحنه‌ای که تراکتوری ها اعتقاد داشتند پنالتی‌شان نادیده گرفته شده و در برنامه جمعه شب شب های فوتبالی نیز این مساله مورد تایید قرار گرفت، حاج صفی با رفتن به سمت اکرمی بارها تاکید کرد که او اشتباه کرده و نسبت به عملکردش موضع گرفت.

 

1482265

 

به عبارت بهتر حاج صفی نقش مسعود شجاعی را در ترکیب تراکتور به خوبی ایفا کرد. او به عنوان لیدر و بزرگتر تراکتور به جای شجاعی که معمولا در بازی های قبلی به داوران اعتراض می‌کرد نسبت به تصمیمات اکرمی معترض شد.

 

دیدگاه‌ها