کد خبر : 1671558 | 10 اسفند 1398 ساعت 21:21 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: از دست دادن موقعیت ها برای ما گران تمام شد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، از موقعیت سوزی های بازیکنانش در بازی‌های اخیر انتقاد کرد.

لمپارد: از دست دادن موقعیت ها برای ما گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در یک بازی پر فراز و نشیب با نتیجه ۲-۲ مقابل بورنموث متوقف شد. هر چند که این تساوی هم با خوش شانسی و با درخشش ستاره اسپانیایی این تیم یعنی مارکوس آلونسو که در این بازی دو گل به ثمر رساند، حاصل شد. آبی های لندن با این تساوی ۴۵ امتیازی شدند و حالا بیش از قبل جایگاه چهارمی خود را در خطر می بینند.

 

 

1482325

 

 

فرانک لمپارد در پایان بازی گفت: " احتمالا می توانید از عکس العمل ما در این بازی راضی باشید اما فکر می‌کنم که این کار را کمی کند آغاز کردیم. معمولا این بازی را تحت کنترل داشتیم اما با این وجود باز هم عکس العمل ما کافی نبود.

 

از دست دادن موقعیت ها برای ما گران تمام شد چرا که ما حدود ۲۳ موقعیت ایجاد کردیم و این موضوع باعث استرس و عصبانیت تیم می شود. این بخش مشخصی از فصل ماست. ما باید در گلزنی بهتر عمل کنیم."

 

مارکوس آلونسو در بازی امروز هر دو گل چلسی را به ثمر رساند و به نوعی تیمش را از یک شکست دیگر نجات داد. لمپارد در این باره گفت: " من واقعاً به خاطر او و نحوه بازگشتش بسیار خوشحال هستم."

 

 

1482326

 

 

سرمربی چلسی درباره بازی با سه مدافع نیز گفت: " این سیستمی است که در این فصل به ما کمک کرده است و فکر می‌کنم که به این روش ثبات بیشتری داشته ایم."

دیدگاه‌ها