کد خبر : 1671587 | 11 اسفند 1398 ساعت 01:00 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: فقط رسانه‌ها به رکوردها فکر می کنند

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل واتفورد، که به رکورد شکست ناپذیری این تیم پایان داد، اعلام کرد که صحبت در مورد رکوردها، چیزی است که تنها رسانه ها به آن علاقه دارند.

فن‌دایک: فقط رسانه‌ها به رکوردها فکر می کنند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در 44 دیدار قبلی شان در لیگ برتر شکستی نداشتند، در دیدار امشب مقابل واتفورد با گل های اسماعیل سار (دو گل) و تروی دینی مغلوب شدند. به این ترتیب آنها بعد از 422 روز، در لیگ برتر طعم شکست را چشیدند و نمی توانند با رکورد آرسنال که در فصل 04-2003 بدون شکست به قهرمانی رسید، برابری کنند.

اما فن دایک معتقد است که این رکوردها اهمیتی ندارد و تمرکز تیمش تنها روی بازی بعدی است.

او به خبرنگاران گفت:" من اول از همه این نتیجه را حاصل بازی خوب واتفورد می دانم. آنها موقعیت هایی ایجاد کردند، به برنامه بازی شان وفادار بودند و سه گل زدند. ما نتوانستیم موقعیت های زیادی به وجود بیاوریم و نمی توانیم اعتبار این نتیجه را از واتفورد بگیریم. ما باید بهتر شویم. پذیرفتن این شکست دشوار است.

 

1482375

 

وقتی سه گل دریافت می کنید، باید به عنوان تیم بهتر شوید و ما هم این کار را خواهیم کرد. شکست ناراحت کننده است اما رکوردها فقط برای رسانه هاست. ما یک بار هم در این مورد صحبت نکردیم. ما به راهمان ادامه می دهیم. ما می خواهیم در دیدار بعدی مان در جام حذفی پیروز شویم و شکست در لیگ مقابل بورنموث. منظورم این است که این تنها راه پیش رو است.

ما در سراسر فصل چنین شکستی نداشتیم. آنها خیلی خیلی خوب بودند و ما باید بهتر بازی می کردیم. باید بلافاصله این نتیجه را جبران کنیم.  ما روی بازی بعدی تمرکز داریم و سعی می کنیم پیروز شویم. نباید مغرور شویم و باید در دیدار بعدی بیشتر تلاش کنیم."
 

دیدگاه‌ها