کد خبر : 1671619 | 11 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل: لیورپول دوباره بی‌جرات بازی می‌کند!

گری نویل اسطوره منچستریونایتد از فرصت شکست 3-0 لیورپول مقابل واتفورد برای طعنه زدن به این تیم استفاده کرد و گفت لیورپولی‌ها حالا دوباره بی‌جرات بازی می‌کنند.

گری نویل: لیورپول دوباره بی‌جرات بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، روند 44 بازی بدون شکست لیورپول در فصل جاری دیشب در خانه واتفورد شکسته شد و شاگردان یورگن کلوپ با شکست عجیب 3-0 به خانه برگشتند. گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد که در انگلیس یکی از رقبای سنتی و سرسخت لیورپول به حساب می‌آید از این فرصت برای طعنه‌زدن به قرمزهای آنفیلد استفاده کرد و بعد از بازی گفت لیورپول حالا دوباره بی‌جرات بازی می‌کند.

 

1482409

 

درحالیکه لیورپول دیشب این فرصت را داشت که با پیروزی مقابل واتفورد نشان دهد که هیچ حریفی امسال قادر به ایستادن در مقابلش نیست و در ضمن می‌توانست رکورد 19 پیروزی پیاپی در لیگ برتر را به ثبت برساند، ولی شاگردان یورگن کلوپ با شکست سنگینی که  متحمل شدند بسیاری از رقبای خود را خوشحال کردند.

 

1482408

 

هواداران آرسنال و منچستریونایتد بیشتر از سایر تیمها از فرصت بدست آمده برای تسویه حساب و کری خواندن برای لیورپولی‌ها استفاده کردند. صحبت‌های گری نویل درباره شکست لیورپول و چند پست او در شبکه‌های اجتماعی البته هواداران لیورپول و ستاره‌های سابق این تیم را ناراحت کرده و باعث شده برخی از آنها امروز با یادآوری صدرنشینی و فاصله زیاد لیورپول با تیمهای دیگر لیگ برتر، وضعیت فعلی منچستریونایتد را به رخ او بکشند.

 

دیدگاه‌ها