کد خبر : 1671620 | 11 اسفند 1398 ساعت 10:45 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

شفر و استراماچونی در لیست انتظار 

ایسما، منشا و جپاروف اولویت پرداختی استقلال

پرونده های مالی دو مربی سرشناس خارجی سابق استقلال فعلا در دستور کار این باشگاه قرار ندارد.

ایسما، منشا و جپاروف اولویت پرداختی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی بعد از قطع همکاری با باشگاه استقلال هر کدام برای رسیدن به مطالبات مالی اقدام به انجام شکایت کردند که پرونده های آنها در کمیته انضباطی فیفا در حال رسیدگی است. 


در شرایطی که طی 48 ساعت گذشته ماجرای مطالبات یک و نیم میلیون دلاری دو مربی خارجی بازتاب گسترده ای در محافل خبری داشت و همه از تبعات سنگین محکومیت در این پرونده ها برای باشگاه تهرانی خبر می دادند علی فتح ا.. زاده سرپرست جدید باشگاه مدعی شد این دو پرونده فعلا در دستور کار استقلال نیست چون دردسرهای مالی دیگری گریبان استقلال را گرفته است.


بنا به ادعای فتح ا.. زاده شفر و استراماچونی فعلا در لیست انتظار قرار دارند و زودتر از این دو مربی باید تا تاریخ 20 اسفندماه مبلغی در حدود 250 هزار دلار تامین و تسویه حساب با نفراتی همچون جپاروف، ایسما و منشا انجام شود چون در غیر این صورت استقلال ممکن است با جرایم سنگین و غیرمنتظره ای روبرو شود.


با این تفاسیر به نظر می رسد پرونده شکایت دو مربی آلمانی و ایتالیایی فعلا در سال 98 گریبان استقلال را نخواهد گرفت و مدیریت باشگاه باید خود را برای مبارزه ای حقوقی با وکلای شفر و استراماچونی در بهار 99 آماده کند، جنگی که می تواند تاوان سنگینی همچون ده میلیارد روی دست باشگاه بگذارد.

دیدگاه‌ها