کد خبر : 1671628 | 11 اسفند 1398 ساعت 11:15 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: خون لیگ برتری‌ها از ما رنگین‌تر است؟

واکنش تند بهترین مدافع گلزن لیگ یک درباره کرونا

مدافع باتجربه تیم گل ریحان البرز می گوید اگر قرار به تعطیلی مسابقات است باید لیگ یک را هم تعطیل کنند.

واکنش تند بهترین مدافع گلزن لیگ یک درباره کرونا

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحسن حسینی بازیکن سابق تراکتور تبریز که سوابق فراوانی در فوتبال دارد، امسال در لیگ یک پیراهن گل ریحان البرز را برتن می کند و یکی از بهترین بازیکنان این تیم مدعی است. حسینی که پست اصلی اش دفاع وسط است امسال در پست مهاجم هم برای گل ریحان بازی کرده و توانسته 7 گل تا اینجای کار به ثمربرساند تا بهترین مدافع گلزن لیگ یک لقب بگیرد.


این مدافع باتجربه درباره خودش در لیگ دسته اول به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خداراشکر می کنم که توانستم برای تیمم مفید باشم. من همیشه در هر پستی به میدان می روم سعی می کنم بهترین عملکرد را برجای بگذارم. امسال هم هرجا محمد نصرتی بخواهد بازی می کنم و خوشحالم که توانستم تا اینجای کار 7 گل بزنم.


وی درباره گل های دقیقه آخری که برای گل ریحان می زند، بیان کرد: این هم یک چالش است. دوستانم دقایق آخر را به "سیدتایم" معروف کردند. بازهم خداراشکر می کنم که توانستم موفق باشم.


بهترین مدافع گلزن لیگ دسته اول درباره شرایط تیمش در هفته های اخیر عنوان کرد: فکر می کنم دچار بدشانسی شدیم و در چند بازی به برد نرسیدیم. انشاالله همه چیز درست می شود و شک نکنید ما مدعی صعود به لیگ برتر هستیم.


حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال با وجود شیوع ویروس کرونا بیان کرد: واقعیت این است که کرونا بسیار خطرناک است. از این مهم این ویروس خودش که آمده هیچ، چند مریضی دیگر با خودش آورده است. وسواس، شک و بی اعتمادی با خودش به کشور ما آورده و اینها خوب نیست. اما یک نکته برایم عجیب است. اینکه وقتی بحث تعطیلی مسابقات فوتبال می شود، همه از لیگ برتر حرف می زنند. در صورتی که لیگ یک هم از این نظر تفاوتی با لیگ برتر ندارد.


وی افزود: آیا خون لیگ برتری ها از ما رنگین تر است؟ اگر قرار به تعطیلی است باید لیگ یک را هم تعطیل کنند. زمانی که ما لیگ برتر بازی می کردیم، خیلی از بازیکنان کنونی نام و نشانی نداشتند. امیدوارم مسئولان تصمیمی بگیرند که به سود فوتبال و فوتبالیست ها باشد.

دیدگاه‌ها