کد خبر : 1671639 | 11 اسفند 1398 ساعت 12:10 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ در انتظار تغییر موضع وزیر بهداشت

مسئولان سازمان لیگ امیدوار هستند موضع وزارت بهداشت درباره تعطیل نشدن مسابقات فوتبال تغییر کند.

سازمان لیگ در انتظار تغییر موضع وزیر بهداشت

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به گسترده شدن اعتراضات مربیان و بازیکنان شاغل در فوتبال ایران نسبت به لغو نشدن بازی ها سازمان لیگ فوتبال هم تلاش های زیادی برای تحقق این امر انجام داده است. در این خصوص حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و سرپرست فدراسیون فوتبال جلساتی را با مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا و مدیران وزارت بهداشت داشته تا بتواند موافقت آنها برای تعطیلی مسابقات را بگیرد اما تا کنون موفق نشده است.


روز گذشته نمکی وزیر بهداشت و درمان هم صراحتا اعلام کرد که مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر ادامه پیدا می کند تا به نوعی آب پاکی را روی دست مسئولان و فعالان فوتبالی ریخته باشد. با این حال تلاش های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به خصوص کمیته مسابقات به ریاست سهیل مهدی برای لغو بازی هاادامه دارد و آنها امیدوار هستند موضع وزیر بهداشت در این خصوص تغییر کند.


قرار است طی روزهای آینده نیز بهاروند در جلسه دیگری با مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور یابد تا شاید بتواند رضایت آنها را برای لغو مسابقات بگیرد و دیدارهای لیگ برتر و دسته های پایین به طور موقت تعطیل شوند.


گفتنی است؛ در روزهای گذشته سازمان لیگ فوتبال بابت تعطیل نشدن مسابقات فوتبال در ایران بسیار تحت فشار قرار گرفته و این در حالی است که مقامات بالاتر موافق این تعطیلی نیستند.

دیدگاه‌ها