کد خبر : 1671673 | 11 اسفند 1398 ساعت 14:18 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تند اینتر به تعویق بازی با یوونتوس

ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر واکنشی منفی علیه تعویق دیرهنگام دربی ایتالیا نشان داد.

واکنش تند اینتر به تعویق بازی با یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر به تعویق افتاده و 13 می برگزار خواهد شد در حالی که ابتدا قرار بود این دیدار پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شود. تعویق این بازی شائبه فشار یوونتوس روی فدراسیون فوتبال ایتالیا را افزایش داده است.

تعویق بازی با اعتراض اینتری ها همراه شد چرا که هفته گذشته نیز دیدار این تیم برابر سامپدوریا به زمانی دیگر موکول شد و این فشردگی بازی های نراتزوری را به دنبال خواهد داشت. همچنین روز گذشته علاوه بر دربی ایتالیا، 5 بازی دیگر سری آ نیز به تعویق افتاد.

 

 

1482453

 

 

به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در مورد احتمال فشار یوونتوسی ها برای تعویق دربی ایتالیا گفت صادقانه بگویم که علاقه ای به مطرح کردن این قضیه ندارم. معتقدم این موضوع به بدترین شکلش مدیریت شد. تعویق بازی باید خیلی زودتر از اینها اعلام می شد تا این شائبه ها نیز ایجاد نشود.

رئیس سری آ باید یک جلسه فوق العاده با حضور تمام تیم های لیگ برگزار می کرد تا در این زمینه به یک توافق برسد نه اینکه خودسرانه اقدام به تعویق بازی ها کند

 

 

 

1482454

 

 

ماروتا ادامه داد:« این خیلی واضح غیر قابل پذیرش است. به همین دلیل ما درخواست برگزاری جلسه بین تمام باشگاه های سری آ را کرده ایم تا در مورد آینده به بحث بنشینیم. اتفاقی که از این پس قرار است رخ بدهد، باعث نگرانی ماست.

به خصوص برای بازی یکشنبه هفته بعد اینتر و ساسوئولو نگرانم. چه کاری قرار است برای آن بازی انجام دهیم؟ نمی توان پشت درهای بسته بازی کرد چرا که پس از تعویق بازی با یوونتوس، دیگر گزینه بازی بدون تماشاگر بیهوده است. این گزینه دیگر روی میز نیست. بزرگترین اشتباه، تعویق بازی هفته قبل ما برابر سامپدوریا بود. آن دیدار حداقل می توانست بدون تماشاگر برگزار شود. چه اتفاقی قرار است در هفته های پایانی فصل بیفتد؟ اینتر در همه جام ها مدعی است و فشردگی بازی ها در حساس ترین مقطع فصل، اصلا قابل قبول نیست

دیدگاه‌ها