کد خبر : 1671705 | 11 اسفند 1398 ساعت 17:56 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر نمی خواست دوشنبه برابر یووه بازی کند

رئیس سری آ پاسخ ادعای به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر را داد و عنوان کرد که خودسرانه اقدام به کاری نکرده اند.

اینتر نمی خواست دوشنبه برابر یووه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دال‌پینو، رئیس سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا(سری آ)  انتقاد و ادعای اخیر جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر درباره لغو بازی خارج از خانه این تیم مقابل یوونتوس را بی‌اساس خواند.

 

 

1479701

 

 

به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، قرار بود بازی تیم‌های یوونتوس و اینتر امشب بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شود، اما با اعلام سازمان لیگ این بازی به 24 اردیبهشت موکول شد که این مسئله نارضایتی و انتقاد شدید ماروتا را در پی داشت.

ماروتا مدعی شده بود که سازمان لیگ فوتبال ایتالیا بدون مشورت با باشگاه‌ها و خودسرانه پنج بازی هفته جاری سری آ از جمله دربی ایتالیا را لغو کرده و برنامه‌ای آشفته را برای ادامه فصل به وجود آوردند که ممکن است منجر به نیمه‌کاره ماندن رقابت‌‌ها شود.

 

پائولو دل‌پینو در رد ادعای مدیراجرایی باشگاه اینتر به نشریه گاتزتا اسپورت گفت:« روز جمعه، من و مدیراجرایی سازمان لیگ به اینتر پیشنهاد دادیم که بازی‌اش با یوونتوس را به روز دوشنبه شب منتقل کنیم تا امکان حضور تماشاگر هم وجود داشته باشد(با پایان قرنطینه در شهر تورین) اما اینتر این پیشنهاد را رد کرد. پس آنها باید مسئولیت عواقب تصمیمات‌شان را برعهده بگیرند و از به وجود آمدن شرایط غیرورزشی یا آشفتگی لیگ حرف نزنند. اگر ماروتا مسئول حفاظت از منافع اینتر است من هم باید از منافع کلی سری آ محافظت کنم که این متأسفانه به معنای مواجهه روزمره با تعارض منافع بین تمام باشگاه‌ها است.

مسئولیت من تبلیغ برای سری آ و بهبود وجهه آن در عرصه جهانی است پس مطمئن باشید برگزاری بازی‌ها در استادیوم‌های خالی گزینه به مراتب وحشتناک‌تری برای کل فوتبال ایتالیا بود. تصمیم‌گیری در این خصوص برعهده من بود، اما همه باشگاه‌های ذینفع با تماس تلفنی با من در ارتباط بودند و به همین دلیل ما می‌دانستیم که هر کدام از آنها درخواست‌ها و مواضعی دارند که جلب رضایت همگی آنها را بسیار سخت می‌کند.»

 

 

 

1363226

 

دیدگاه‌ها