کد خبر : 1671690 | 11 اسفند 1398 ساعت 16:26 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

دبیرکل فدراسیون: پیشنهاد ماهم لغو مسابقات است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید در نامه‌ای مسائل و مشکلات برگزاری مسابقات را به بهاروند رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرده‌است.

دبیرکل فدراسیون: پیشنهاد ماهم لغو مسابقات است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع تحت تأثیر قرار گرفتن مسابقات فوتبال با شیوع بیماری کرونا  گفت: به اعتقاد من باید مسابقات تعطیل شود و در این خصوص گزارشی برای آقای بهاروند ارسال کردم ، در آن نامه موارد لازم از جمله مسئله رفت و آمد را ذکر کردم.

 

وی ادامه داد: بازیکنان باید در هر وعده تمرین یا مسابقه 120 دقیقه با ضربان بالای 170 تا 200 در دقیقه فعالیت کنند که پس از آن سیستم ایمنی بدن ناخودآگاه ضعیف می‌شود و آماده دریافت ویروس است. زمان‌هایی از بازی است که بازیکنان با هم برخورد دارند، وقتی در رختکن هستند یا حتی زمان شادی گل با هم برخورد می‌کنند و تماس دارند. این مسائل در فوتبال طبیعی است و حتی هنگام زدن ضربات ایستگاهی بازیکن باید یارگیری کند، در این شرایط یا باید بازیکن حریف را رها کنید تا گل بزند یا باید یارگیری کنید که برخورد وجود دارد.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تمام این موارد را در نامه‌ای به آقای بهاروند ذکر کرده‌ام و او نیز نامه را برای وزارت ورزش و جوانان فرستاده است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات در محدوده ورزشگاه است. ما تصمیم گیرنده در خصوص برگزار شدن یا نشدن یا مسائل امنیتی نیستیم و اگر نهادهای بالای دستی به ما بگویند مسابقات را برگزار نکنیم، تمکین خواهیم کرد و پیشنهاد ما هم لغو شدن مسابقات است.

دیدگاه‌ها