کد خبر : 1671694 | 11 اسفند 1398 ساعت 16:55 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بزرگ عنابی‌ها از لغو لیگ قهرمانان آسیا؛

کرونا علیه قطر؛ کوپا آمه‌ریکا از دست می‌رود؟

قطری ها از احتمال لغو لیگ قهرمانان آسیا به شدت نگران هستند.

کرونا علیه قطر؛ کوپا آمه‌ریکا از دست می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین خبر فوتبال آسیا در روزهای اخیر، اثرگذاری گسترده ویروس کرونا بر برگزاری مسابقات و تورنمنت‌های مختلف قاره کهن است.

 

 خبرها حاکی از احتمال جدی لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و ممکن است این بازیها مدتی به صورت کامل متوقف شود و پس از چند ماه دوباره از سر گرفته شود. این اتفاق برنامه همه کشورها را به هم می ریزد اما به نظر می‌رسد هیچ کشوری به اندازه قطر نگران آن نیست.

 

 علاوه بر این که ملی‌پوشان قطر از رسیدن ویروس کرونا به کشورشان نگران هستند، آنها یک احتمال دیگر را هم پیش روی خود می‌بینند. در صورتی که لیگ قهرمانان آسیا موقتا متوقف شود، احتمالا به فصل تابستان موکول می‌شود و این در حالی است که تیم ملی قطر مطابق برنامه های قبلی باید تابستان در تورنمنت کوپا آمه‌ریکا شرکت کند.

 

شاگردان  فلیکس سانچز که سال گذشته نمایش آبرومندانه ای در جام ملتهای آمریکای جنوبی داشتند، مسابقات امسال را فرصت بزرگی برای کسب تجربیات بیشتر و آمادگی به منظور حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ می بینند؛ به همین دلیل است که عقب افتادن رقابتهای لیگ قهرمانان و سلب یک فرصت بزرگ از تیم ملی قطر، اهالی فوتبال این کشور را به شدت نگران کرده است.

دیدگاه‌ها