کد خبر : 1671695 | 11 اسفند 1398 ساعت 16:56 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از باخت به تیم صدرجدولی

تعجب رسانه اماراتی از رفتار وینفرد شفر

تیم فوتبال بنی‌یاس امارات در این هفته از مسابقات لیگ امارات برابر الاهلی صدرنشین مسابقات شکست خورد تا به رده نهم سقوط کند.

به گزارش "ورزش سه"، از هفته هفدهم مسابقات لیگ امارات تیم بنی‌یاس میزبان تیم صدرجدولی الاهلی بود که در نهایت تیم الاهلی موفق شد با گل احمد خلیل مهاجم باتجربه خود از روی نقطه پنالتی به برتری دست یابد، الاهلی با این برد ۳۹ امتیازی شد و با اختلاف ۵ امتیازی با تیم دوم قرار گرفت.

 

این باخت در حالی در کارنامه شفر ثبت شد که تیم او در هفته قبل موفق شده بود در جام حذفی مسابقات تیم الاهلی را با تک گل ریچارد آلمیدا از روی نقطه پنالتی شکست بدهد و همراه با الشارجه، العین و الظفره به جمع چهار تیم پایانی راه یابد.

 

1482496

 

نکته ای که روزنامه البیان درباره باخت این هفته وینفرد شفر و بنی‌یاس ذکر کرده، نحوه برخورد مربی آلمانی با باخت در کنفرانس خبری بود،. این مربی آلمانی که در باخت‌های قبلی، اشتباهات داوری یا مسائل دیگر را دلیل باخت می‌دانست پس از پایان دیدار به سمت عادل النقبی داور بازی رفت و او را بغل کرد تا اینگونه از وی بابت قضاوتش تشکر کند. این نخستین بار است که شفر در مواجهه با باخت، از تیم حریف به عنوان تیم برتر یاد می‌کند،

 

شفر در پایان از داوری دیدار تشکر کرد و الاهلی را لایق پیروزی در میدان دانست.

دیدگاه‌ها