کد خبر : 1671713 | 11 اسفند 1398 ساعت 18:32 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندز فرشته نجات دروازه بان اسپانیایی؛

ادامه تیره روزی‌های ده‌خیا در منچستریونایتد ! (عکس)

بازی اورتون مقابل منچستریونایتد به دقیقه 3 نرسیده بود که ده خیا با اشتباهی مرگبار سبب عقب افتادن تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، گلر اسپانیایی منچستریونایتد که مثل سال های اول حضورش در این تیم شرایط آرمانی ای ندارد، بی شک بین نیمه از فرناندز که دومین گلش را در لیگ جزیره ثبت کرد، تشکر ویژه ای خواهد کرد؛ چرا که با شوت ناگهانی و قدرتمند بازی را در ورزشگاه گودیسون پارک به تساوی کشاند.


هنوز بازی گرم نشده بود که توپ در دقیقه 3 به ده خیا رسید و این دروازه بان که با خونسردی قصد داشت بازی را مجددا با ضربه ای بلند آغاز کند، بیش از حد خونسرد بود تا کالورت لوین مهاجم تنومند آبی های اورتونی از راه برسد و با برخورد توپ به پاهای او گل اول بازی رقم خورد.

 

1482529

 

1482532

 

1482530

 

1482531


البته این برای اولین بار نیست که ده خیا با اشتباهات خود باعث گل خوردن منچستریونایتد می شود و این بازیکن نیز مانند تیمش که پس از خداحافظی فرگوسن از روزهای اوجش دور بوده، سال به سال از اطمینانی که طی سال های اول به او می شد، کمتر شده است و حالا حتی صحبت های زیادی در مورد انتخاب جایگزینی مطمئن برای این دروازه بان 29 ساله به گوش می رسد.

 

1482534


ده خیا طی این فصل تاکنون هفت اشتباه منجر به گل داشته که اصلا آمار خوبی به شمار نمی آید و از میان گلرهای لیگ جزیره، تنها "دوبراوکا" در ترکیب نیوکاسل و "لنو" در چارچوب دروازه آرسنال می توانند از این حیث با ده خیا رقابت داشته باشند.


نیمه اول دیدار دو تیم اورتون و منچستریونایتد در گودیسون پارک با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

گل اول اورتون به منچستریونایتد با اشتباه عجیب دخیا

دیدگاه‌ها