کد خبر : 1671724 | 11 اسفند 1398 ساعت 19:28 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون۱ - ۱یونایتد؛ برونو فرناندز در نقش منجی دخیا

اورتون و منچستریونایتد در یک بازی جذاب به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

اورتون۱ - ۱یونایتد؛ برونو فرناندز در نقش منجی دخیا

به گزارش "ورزش سه" اورتون و منچستریونایتد امشب در ورزشگاه گودیسون پارک و از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

 

دیدار دو تیم اورتون و منچستریونایتد در همان ابتدا با افت و خیز فراوان همراه بود و در دقیقه ۳ بازی اورتون روی اشتباه عجیب و البته وحشتناک داوید دخیا به گل اول دست یافت. در حالی که دروازه‌بان اسپانیایی قصد داشت توپ را به میانه زمین بفرستد با پرس کالورت لوین رو به رو شد و همین موضوع نیز باعث شد که توپ او بعد از برخورد به این بازیکن وارد دروازه اش شود.

 

1482561

 

1482560

 

منچستر یونایتد بعد از دریافت گل چند حمله فوق العاده روی دروازه اورتون توسط بازیکنانی نظیر نمانیا ماتیچ آنتونی، مارسیال و میسون گرین وود ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها راهی به دروازه نداشت.

 

در دقیقه ۳۱ اما حملات منچستر یونایتد نتیجه داد و این تیم توسط ستاره پرتغالی آماده این روزهای خود یعنی برونو فرناندز به گل تساوی دست یافت. فرناندز با یک شوت فوق العاده از پشت محوطه جریمه دروازه جردن پیکفورد را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

1482557

 

1482558

 

در دقایق پایانی نیمه اول یک صحنه جنجالی رخ داد و تکل خشن تام دیویس روی پای لوک شاو باعث ایجاد درگیری بین این دو بازیکن شد که البته با دخالت داور این قائله خاتمه یافت. همچنین لوک شاو نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد. بازی در ادامه نیز در برخورد دنبال شد اما نیمه اول با همان نتیجه تساوی ۱-۱ پایان پذیرفت.

 

اولین اتفاق مهم نیمه دوم در دقیقه ۵۸ رخ داد. جایی که سیگوردسون با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه منچستریونایتد را هدف قرار داد اما توپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه بازی اورتون توپ و میدان را در اختیار داشت و چند بار نیز صاحب فرصت گلزنی شد اما در باز کردن دروازه منچستریونایتد ناتوان بود. در ۱۰ دقیقه پایانی بازی این فشار روی دروازه منچستر‌یونایتد بیشتر هم شد اما این حملات بی فایده بود.


در دقیقه ۹۰ بازی منچستریونایتد می‌توانست گل برتری خود را به ثمر برساند اما در دو صحنه متوالی به ترتیب توپ برونو فرناندز و اودیون ایگالو با دو سوپر واکنش پیکفورد مهار شد.

 

آخرین اتفاق مهم بازی در دقیقه ۹۳ رخ داد. جایی که اورتون توسط کالورت لوین به گل دوم دست یافت اما به دلیل حضور سیگوردسون در منطقه آفساید و با وجود عدم برخورد توپ او، VAR این گل را آفساید اعلام کرد تا بازی با همان تساوی ۱-۱ پایان یابد.

دیدگاه‌ها