کد خبر : 1671754 | 11 اسفند 1398 ساعت 21:23 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

دفاعیه آنچلوتی؛ توهین نکردم، توضیح خواستم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون تاکید کرد به داور توهین نکرده است.

دفاعیه آنچلوتی؛ توهین نکردم، توضیح خواستم!

 

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امروز در دیدار جنجالی و در شرایطی که گل دقیقه 93 این تیم بعد از بازبینی صحنه مردود اعلام شد، در نهایت مقابل یونایتد به تساوی 1-1 رضایت داد. کارلو آنچلوتی بعد از پایان مسابقه و در اعتراض به تصمیم داوران با کارت قرمز مواجه شد. اما این سرمربی ایتالیایی مدعی شد فقط از داور بابت تصمیمی که گرفته توضیح خواسته است.

 

1482568

 

کارلو آنچلوتی گفت: "من بعد از بازی توضیحی راجع به تصمیم VAR خواستم. سوء تفاهم وجود داشت و من اخراج شدم. من بعد از بازی با داور صحبت کردم، اما ریز مکالمات آن خصوصی خواهد بود. من به او بی احترامی نکردم. خواهیم دید، این یک تصمیم دشوار بود.

 

در این شرایط گیلفی در آفساید قرار داشت، اما از زاویه ای که ما می دیدیم جایی که او قرار داشت روی دید داوید دخیا تاثیرگذار نبود. همانطور که گفتم، صحنه واضح و روشن است، اما آفساید گرفته شد.  شما باید تصمیم بگیرید که آیا دید دخیا تحت تاثیر قرار گرفته است یا نه. همه می دانند که این تصمیم می توانست متفاوت باشد.

 

دیدار هفته آینده برابر چلسی؟ امیدوارم که محروم نشوم، زیرا به داور بی احترامی نکردم، اما اگر محروم شوم روی سکوها ایستگاه استمفورد بریج حضور خواهم یافت. من باید صحبت کنم، اما اگر به خوبی برای بازی آماده شویم مشکل بزرگی وجود ندارد. ما امروز واقعا خوب بازی کردیم، من از این عملکرد خوشحالم، باید همین مسیر را ادامه دهیم، شکایتی نداریم و باید منتظر باشیم."

دیدگاه‌ها