کد خبر : 1671816 | 12 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد لیونل مسی در دستهای وینیسیوس جونیور

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید با گلی که در ال‌کلاسیکوی دیشب به ثمر رساند جوان‌ترین بازیکنی شد که در قرن حاضر در این بازی گلزنی کرده و به این ترتیب رکورد مسی را از دست او درآورد.

رکورد لیونل مسی در دستهای وینیسیوس جونیور

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه برنابئو که با پیروزی 2-0 رئالی‌ها به پایان رسید وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال موفق شد گل اول بازی را برای تیمش به ثمر برساند و نام خود را به عنوان جوان‌ترین بازیکنی که در قرن بیست و یکم در ال‌‌کلاسیکو گلزنی کرده به ثبت برساند. این رکورد تا پیش از این در اختیار لیونل مسی قرار  داشت که در سال 2007 در ال‌کلاسیکو نه تنها گلزنی کرده بلکه موفق به هت‌تریک شده بود.

 

1482767

 

وینگر جوان برزیلی در دقیقه 71 بازی دیشب وارد محوطه جریمه بارسا شد و با مقهور کردن جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان این تیم موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

وینیسیوس دیشب در حالی این گل را به ثمر  رساند که 19 سال 233 روز سن داشت. این در حالی بود که لیونل مسی 13 سال پیش در حالیکه 19 سال 259 روز سن داشت موفق به گلزنی در ال‌کلاسیکو شده بود. به این ترتیب ستاره برزیلی رئال موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در قرن بیست و یکم موفق به گلزنی در ال‌کلاسیکو شده را از چنگ ابرستاره آرژانتینی درآورده و به خود اختصاص دهد.

 

1482733

 

 

 

دیدگاه‌ها