کد خبر : 1671827 | 12 اسفند 1398 ساعت 11:25 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبور مسی از رکورد ژاوی در ال‌کلاسیکوی دیشب

لیونل مسی دیشب با حضور در ال‌کلاسیکو با اینکه خودش و تیمش نمایش موفقی نداشتند ولی موفق شد رکورد بیشترین تعداد حضور بازیکنان بارسا در ال‌‌کلاسیکو را به خود اختصاص دهد.

عبور مسی از رکورد ژاوی در ال‌کلاسیکوی دیشب

به گزارش "ورزش سه"، مسی در ال‌کلاسیکوی دیشب برنابئو کم‌فروغ بود و در مقابل رئال و دروازه‌بانش کورتوا راهی به جایی نبرد اما او در عین حال موفق شد یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کند و با پیشی گرفتن از دیگر اسطوره بارسلونا، ژاوی، رکورد بیشترین تعداد حضور در ال‌کلاسیکوی بازیکنان بارسلونا را به خود اختصاص دهد.

 

مسی تا پیش از بازی دیشب به همراه ژاوی، اسطوره سابق بارسا و سرمربی فعلی السد قطر به صورت مشترک رکورددار بیشترین تعداد حضور در ال‌کلاسیکو بود ولی ابرستاره آرژانتینی دیشب چهل و سومین حضورش در این بازی بزرگ را تجربه کرد تا ژاوی را پشت سر گذاشته و به تنهایی در تاریخ بارسلونا بیشترین تعداد حضور در ال‌کلاسیکو را تجربه کرده باشد.

 

1482789

 

تنها بازیکنی که تا کنون توانسته در تعداد ال‌کلاسیکوهای بیشتری حضور داشته باشد سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید است که تا کنون 44 بار در این بازی بزرگ به میدان رفته.

 

جالب اینجا است که امروز برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که با توجه به شایعات در اطراف رئال مادرید مبنی بر اینکه تعلل این باشگاه در تمدید قرارداد راموس نشان می‌دهد که رئالی‌ها شاید قصد داشته باشند در تابستان به همکاری‌شان با او خاتمه دهند، اگر چنین اتفاقی بیفتد بدون تردید مسی در سال آینده می‌تواند از رکورد راموس هم عبور کرده و بیشترین حضور در تاریخ ال‌کلاسیکو را به نام خود ثبت کند.

 

 

دیدگاه‌ها