کد خبر : 1671834 | 12 اسفند 1398 ساعت 11:40 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساز کوک ایرانی مقابل میشل پرودوم افسانه ای

شارلروا با زوج "کاوه - علی قلی" در رویای اروپا

در فاصله دو هفته به پایان دور اول ژوپیرلیگ زبراها با نمایش چشم نواز ستاره های ایرانی خود جواز صعود به پلی آف نهایی در جمع شش تیم بالای جدول را کسب کردند.

شارلروا با زوج "کاوه - علی قلی" در رویای اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شارلروا در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و هشتم ژوپیرلیگ میزبان استانداردلیژ و مربی افسانه ای اش بود. زبراها که با هنرنمایی دو ستاره ایرانی خود به یکباره از انتهای جدول جدا به جمع مدعیان رسیدند برای این که صعود خود در فاصله دو هفته تا انتهای مرحله اول به پلی آف نهایی را قطعی کنند نیاز مبرمی به برد مقابل لیژی ها داشتند.


حضور میشل پرودوم چهره سرشناس و افسانه ای فوتبال بلژیک روی نیمکت استاندارد بیشتر از همیشه این بازی را مهم کرده بود از همین رو سایت اسپورزا در گزارشی تحلیلی از این نبرد دیدنی نوشت:« ساز کوک دو ستاره ایرانی یک بار دیگر به داد شارلروا رسید تا میشل پرودوم و افکار تاکتیکی او نیز نتواند ترمز میزبان را بکشد و زبراها از حالا راهی پلی آفی نهایی شده با زوج"کاوه- علی قلی"رویای سفر به اروپا در فصل آتی را در سر داشته باشند.

 

1482793


به نوشته این سایت بلژیکی زوج ایرانی هر یک مدعی کسب عنوانی حیرت انگیز از جنبه فردی نیز هستند، یکی برای آقای گلی یکی برای پاس گل.«کاوه رضایی نتوانست تعداد گل های خود را به 12 برساند اما 90 دقیقه زجرآور برای مدافعان استاندارد رقم زد. با این وجود او نفر سوم برترین گلزنان ژوپیرلیگ است و تنها چهار گل با آقای گلی فاصله دارد. در سوی مقابل اما علی قلی زاده که حرکات تکنیکی او مقابل بروژ برای روزها سوژه شده بود ششمین پاس گل خود را ارسال کرد تا نشان بدهد از چه هنرنمایی بهره می برد».


رقابت های ژوپیرلیگ بعد از برگزاری 30 بازی با شش تیم برتر راهی پلی آف می شود، جایی که تیم های صعود کننده در یک دوره رقابت دوره ای طی 10 هفته قهرمان فصل و تیم هایی که جواز صعود به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را معرفی می کنند و شارلروا یک بار دیگر بعد از یک سال غیبت این فرصت را دارد تا در این مرحله شانس خود را برای سفر به رقابت های اروپایی با ستاره های ایرانی امتحان کند.


کریم بالحسین سرمربی فرانسوی در پایان بازی با استاندارد و درگیری های لفظی که با میشل پرودوم افسانه ای داشت، گفت:« این یک برد شایسته برای ما است. از اول تا آخرین دقیقه برای آن جنگیدیم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم. امروز یک اشتیاق عظیم برای انجام کار خوب وجود داشت. مهاجمان نیز خوب عمل کردند و این نشان می دهد ما از نظر جمعی بسیار قوی هستیم. فکر می کنم آماده بازی های پلی آف هستیم اما باید پای خود را روی زمین نگه داریم. ما می خواهیم برای 2 بازی باقی مانده فصل هم به خوبی آماده شویم و سعی خواهیم کرد که آن را به بهترین شکل ممکن درپلی آف ادامه دهیم».

 

1482795

 

دیدگاه‌ها