کد خبر : 1671885 | 12 اسفند 1398 ساعت 14:18 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

من بودم، دخیا را بین دو نیمه می کشتم

اسطوره یونایتد پس از تساوی تیمش برابر اورتون که با اشتباه داوید دخیا همراه بود به شدت خشم خود را از دروازه بان اسپانیایی نشان داد.

من بودم، دخیا را بین دو نیمه می کشتم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در زمین اورتون با تساوی 1-1 متوقف شد و خوش شانس بود که زمین را با یک امتیاز ترک کرد. در این بازی یونایتد یک گل بسیار بد دریافت کرد که مقصرش کسی نبود جز داوید دخیا.

 

 

1482588

 

 

هنوز بازی گرم نشده بود که توپ در دقیقه 3 به دخیا رسید و این دروازه بان که با خونسردی قصد داشت بازی را مجددا با ضربه ای بلند آغاز کند، بیش از حد خونسرد بود تا کالورت لوین مهاجم تنومند آبی های اورتونی از راه برسد و با برخورد توپ به پاهای او گل اول بازی رقم خورد.

در ادامه اما برونو فرناندز کار را به تساوی کشاند تا یونایتد با اشتباه دخیا حداقل بازنده بازی نباشد.

 

 

1414903

 

 

روی کین اسطوره یونایتد پس از اتمام بازی و در مورد اشتباه دخیا گفت:« چه مربی یونایتد بودم چه هم تیمی دخیا، او را قطعا می کشتم.

او آماده ترین دروازه بان برای یونایتد است؟ روی صحنه گل منتظر چه چیزی بود؟ اگر قرار است تصمیمی بگیرید، باید سریع باشید. یونایتد الان در وضعیت حساسی است و به پیروزی در بازی ها نیاز مبرم دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و اگر دخیا را گلر باتجربه ای بدانیم، باید بگویم که هرگز نباید مرتکب اشتباهات اینچنینی شود. معتقدم او کمی خودخواه است. من بودم حتما بین دو نیمه او را به ضرب کشت می زدم.»

 

دیدگاه‌ها