کد خبر : 1672006 | 13 اسفند 1398 ساعت 13:35 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

به خطر افتادن موقعیت دخیا در منچستریونایتد

بعد از اشتباه اخیر داوید دخیا در بازی یونایتد مقابل اورتون جایگاه او در یونایتد برای اولین بار در معرض خطر قرار گرفته و یونایتد ممکن است در تابستان به دنبال جانشینی برای او بگردد.

به خطر افتادن موقعیت دخیا در منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی موقعیت داوید دخیا به عنوان سنگربان شماره یک بی چون و چرای منچستریونایتد برای اولین بار در معرض شک و تردید قرار گرفته و گفته می‌شود شیاطین سرخ ممکن است در تابستان آتی به دنبال جذب جانشینی برای او باشند.

 

1483032

 

دخیا از زمانی که در سال 2011 اتلتیکو مادرید را ترک کرده و راهی اولدترافورد شده تا این لحظه همواره سنگربان شماره یک این تیم بوده و با پیراهن یونایتد 393 بازی انجام داده است. ولی مجموعه‌ای از اشتباهات او در چند ماه اخیر و از جمله اشتباه بد او در بازی این هفته مقابل اورتون که با تساوی 1-1 به پایان رسید باعث شده موقعیت این دروازه‌بان 29 ساله اسپانیایی در یونایتد به خطر بیفتد.

 

1483033

 

با اینکه وقتی خبرنگاران در گفتگو با اوله گنار سولسشربه اشتباهات دخیا اشاره کرده و گفتند او در فصل جاری با اشتباهاتش هفت امتیاز به ضرر یونایتد کار کرده، سولسشر در پاسخ از او دفاع کرده و دخیا را بهترین دروازه‌بان دنیا دانست ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند نشانه‌های عدم اعتماد به دخیا در راهروهای منچستریونایتد دیده شده است.

 

دیدگاه‌ها