کد خبر : 1672010 | 13 اسفند 1398 ساعت 13:45 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

گاتزتا: رالف رانگنیک به جای بوبان در آث میلان

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد باشگاه میلان به رالف رانگنیک پیشنهاد داده که با قراردادی سه ساله راهی سن‌سیرو شود با این گزینه که قرارداد او برای سال چهارم هم قابل تمدید باشد.

گاتزتا: رالف رانگنیک به جای بوبان در آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند زونمیر بوبان مدیر ورزشی آث میلان به زودی با این تیم خداحافظی خواهد کرد و ظرف روزهای آینده شاهد جدایی او از روسونری خواهیم بود حالا گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده باشگاه میلان به رالف رانگنیک پیشنهاد داده که با امضای قراردادی سه  ساله راهی سن‌سیرو شود.

 

1483035

 

بر اساس این گزارش، مدیریت باشگاه میلان قصد دارد در مدیریت ورزشی این باشگاه تغییراتی گسترده ایجاد کند و رانگنیک آلمانی که در حال حاضر مدیریت ورزشی باشگاه لایپزیش را به عهده دارد، برای این کار مناسب می‌داند.

 

در این سیستم جدید ممکن است موقعیت پائولو مالدینی در باشگاه هم به خطر بیفتد. در این صورت استفانو پیولی سرمربی فعلی میلان حامیان خود را از دست داده و در این تیم تنها خواهد شد. ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه پیش از این به صراحت گفته بود مایل است رانگنیک را در تابستان آتی به میلان منتقل کند.

 

گاتزتا در گزارش خود مدعی است کمپانی الیوت که سهام مدیریتی باشگاه میلان را در اختیار دارد به رانگنیک پیشنهاد داده که با امضای قراردادی سه ساله راهی این باشگاه شود و در صورت موفقیت او در این مدت، قراردادش به مدت یک سال دیگر قابل تمدید خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها