کد خبر : 1672080 | 13 اسفند 1398 ساعت 19:42 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از فیل فودن، ستاره 19 ساله تیمش پرداخت.

گواردیولا: لیورپول شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب قهرمانی در جام اتحادیه، سیتی فردا شب در جام حذفی باید به مصاف شفلیدونزدی برود. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و ضمن تمجید از شرایط فیل فودن، مدعی شد لیورپول شایسته کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر بوده است.

 

1482647

 

پپ گواردیولا گفت: "من بهترین ها را برای فیل فودن می خواهم. او آنچه را که شایسته اش است به دست می آورد و البته من از عملکرد و رفتار او در لحظات خوب و بد رضایت دارم. فیل فودن همیشه در حال تلاش بوده و نتیجه این زحمات را نیز می بیند. در سن 19 سالگی شما راه زیادی برای پیشرفت دارید، اما با این روند فیل فودن می تواند به هر چه می خواهد در فوتبال دست یابد.

 

شرایط لروی سانه؟ نه، او آماده نیست. وقتی مدت زیادی بیرون هستید هنگام شروع احساس خوبی دارید، اما سانه اعتماد به نفس لازم را ندارد. او مراحل عادی را برای بازگشت طی می کند. لروی سانه 50 الی 60 دقیقه برای تیم دوم بازی کرد، اما برای رسیدن به مرز آمادگی کامل به چند هفته بیشتر زمان نیاز دارد.

 

شرایط این فصل سیتی؟ لیورپول به شایستگی قهرمان لیگ برتر می شود. در رقابت های دیگر، ما در این فصل دو عنوان قهرمانی کسب کرده ایم و اکنون ما جام حذفی و لیگ برتر را هم پیش رو داریم، زیرا برای قرار گرفتن در رتبه دوم لیگ باید بهتر شده و بیشترین امتیاز را کسب کنیم. بعد از آن نیز دو جام دیگر پیش روی ماست: جام حذفی و لیگ قهرمانان."

دیدگاه‌ها