کد خبر : 1672099 | 13 اسفند 1398 ساعت 21:38 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ساری به احتمال غیبت رونالدو مقابل میلان

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان تمجید ویژه‌ای از کریستیانو رونالدو انجام داد.

واکنش ساری به احتمال غیبت رونالدو مقابل میلان

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در مرحله برگشت نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا رو در روی میلان قرار خواهد گرفت. بیانکونری در بازی رفت به واسطه گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو از شکست مقابل میلان گریخت. حالا شاگردان مائوریتزیو ساری این فرصت را دارند که با یک پیروزی خفیف هم به دیدار فینال رقابت های کوپا ایتالیا راه پیدا کنند.

 

مائوریتزیو ساری پیش از بازی تیمش برابر میلان گفت: " میلان تیم فوق العاده است که بازیکنان آنها فداکاری زیادی برای یکدیگر انجام می دهند. دیدار برابر چنین تیمی کار ساده ای نیست. با این وجود ما می‌خواهیم که با ارائه یک بازی عالی بود و با نتیجه ای خوب پیروز شویم."

 

 

1483146

 

 

ساری درباره عملکرد تیمش در بازی برابر لیون که با شکست ۱-۰ این تیم همراه شد گفت: " دوباره نیمه اول دیدار برابر لیوان را مشاهده کردم. واقعاً نمایش بدی ارائه دادیم. با این وجود در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و حتی نمی توانستیم به گل هم برسیم. فکر می‌کنم که مشکل ما طریقه به گردش در آوردن توپ است. در صورت موفقیت در این مسئله می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم."

 

کریستیانو رونالدو به دلیل عارضه مغزی که برای مادرش به وجود آمده بود به کشور پرتغال سفر کرده و احتمالا در بازی فردا مقابل میلان غایب خواهد بود. ساری در واکنش به این موضوع گفت: " مشخصا ما با غیبت رونالدو باید تغییراتی در سیستم بازی مان ایجاد کنیم. فکر می‌کنم نه فقط در یوونتوس بلکه در کل جهان هیچ بازیکن جانشینی برای رونالدو وجود ندارد."

 

 

1483060

دیدگاه‌ها