کد خبر : 1672105 | 13 اسفند 1398 ساعت 22:02 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ: حضور امباپه در المپیک منتفی شد

نشریه اکیپ مدعی شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اجازه حضور کلیان امباپه در مسابقات المپیک توکیو را صادر نکرده است.

ادعای اکیپ: حضور امباپه در المپیک منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، طی ساعات گذشته فدراسیون فوتبال فرانسه لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید این کشور را اعلام کرد. لیستی ۸۰ نفره که با نزدیک شدن به المپیک از تعداد آن ها کاسته خواهد شد و در پایان نیز لیست نهایی پیش از آغاز رقابت ها اعلام خواهد شد.

 

نکته جالب در لیست اعلام شده اما به حضور کیلیان امباپه در آن برمی‌گردد. فوق ستاره ۲۱ ساله پاری سن ژرمن علاوه بر توانایی های فوق العاده، از نظر سن و سال نیز گزینه فوق العاده برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ حساب می‌آید. تا جایی که لو گرانت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در این باره گفته بود: " اما از نظر سنی می‌تواند در المپیک شرکت کند. او هم مثل سایر بازیکنان  جوان و با استعداد به تیم ملی امید دعوت شده است."

 

 

1475584

 

 

با وجود دعوت شدن امباپه به تیم امید فرانسه اما قابل پیش بینی بود که باشگاه پاری سن ژرمن سریعاً به این موضوع واکنش نشان دهد. در همین رابطه نشریه اکیپ مدعی شده که باشگاه پی‌اس‌جی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه رسما اعلام کرده که اجازه حضور ستاره جوان خود در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ را نخواهد داد. حالا باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال فرانسه چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها