کد خبر : 1672209 | 14 اسفند 1398 ساعت 13:45 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

هدف امباپه از تنش‌آفرینی، انتقال به رئال مادرید؟

تنش‌های موجود بین کیلین امباپه و توماس توخل، باعث شده هواداران PSG از او خشمگین باشند و این شرایط باعث شده امباپه بیش از پیش به رئال مادرید نزدیک شود.

هدف امباپه از تنش‌آفرینی، انتقال به رئال مادرید؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد تنش‌هایی که کیلین امباپه اخیرا در باشگاه PSG ایجاد کرده و درگیری او با توماس توخل سرمربی این تیم باعث شده هواداران پاریسی از این ستاره فرانسوی ناراضی شده و به انتقاد از او بپردازند.

 

1483287

 

امباپه از شروع سال جدید میلادی چند بار با توماس توخل دچار تنش شده است. او همچنین یک بار با هم‌تیمی‌اش ادینسون کاوانی درگیری لفظی پیدا کرد چرا که معتقد بود کاوانی توپ را در لحظه‌ای که باید به او پاس نداده است.

 

این رفتارهای امباپه باعث شده او حالا دیگر در پاریس مثل گذشته محبوب نباشد و عده زیادی از هواداران PSG به انتقاد از او بپردازند. در این شرایط شکی نیست که امباپه بیش از گذشته به رئال مادرید نزدیک شده است.

 

1483285

 

کریستوف دوگاری اسطوره فوتبال فرانسه یکی از کسانی است که از رفتارهای اخیر امباپه به شدت ناراحت شده و ده روز پیش بعد از تماشای رفتار خشن امباپه با ادینسون کاوانی در اظهاراتی بسیار تند مدعی شد که او آنقدر از دست امباپه عصبانی است که حاضر است با سر به بینی او ضربه بزند.

 

دیدگاه‌ها