کد خبر : 1672148 | 14 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چلسی نباید مغرور شود

فرانک لمپارد بعد از پیروزی 2-0 چلسی مقابل لیورپول گفت این پیروزی مهمی برای آبی‌پوشان لندن بوده ولی گفت بازیکنانش نباید به خاطر این برد به خودشان غره شوند.

لمپارد: چلسی نباید مغرور شود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی با اینکه از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیورپول در بازی‌ای که دیشب در ورزشگاه خانگی چلسی، استمفوردبریج انجام شد و باعث صعود آبی‌های لندن به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس شد بسیار خوشحال بود ولی در پایان بازی به بازیکنانش هشدار داد که این پیروزی شیرین مقابل تیم قدرتمندی مقابل لیورپول نباید باعث شود آنها به خودشان غره شوند.

 

لمپارد اشاره کرد که پیروزی مقابل تیمی مثل لیورپول اتفاقی نیست که همیشه بیفتد و با اینکه چلسی باید از این پیروزی خوشحال باشد نباید از این واقعیت غافل شود که هنوز راه درازی تا رسیدن به موفقیت در پیش دارد.

 

1483210

 

سرمربی چلسی در پایان مسابقه گفت:" از بابت این پیروزی خیلی خوشحالم و به تیمم افتخار می‌کنم چون لیورپول الان بهترین تیم انگلیس است. آنها و منچسترسیتی در دو سال گذشته ثابت کرده‌اند که بهترین هستند ولی کاری که لیورپول در این فصل کرده واقعا فوق‌العاده بوده. امشب برای ما شب مهمی بود و با سخت‌کوشی و عزم و اراده بالا موفق شدیم به این پیروزی دست پیدا کنیم".

 

لمپارد در ادامه صحبتهایش گفت:" ما می‌دانیم که پیروزی در مقابل لیورپول اتفاقی است که به ندرت رخ می‌دهد. ما تا رسیدن به جایی که مد نظر داریم هنوز راه درازی در پیش داریم و باید خیلی تلاش کنیم. ولی وقتی چنین پیروزی‌هایی بدست می‌آید بدون شک باید به خاطرشان شادی کنیم. به خصوص حالا که با نتیجه 2-0 توانسته‌ایم تیم خطرناکی مثل لیورپول را شکست بدهیم که تا آخرین لحظه دست از تلاش برای برگرداندن نتیجه برنمی‌دارد".

 

دیدگاه‌ها