کد خبر : 1672158 | 14 اسفند 1398 ساعت 10:18 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع سپاهان و تلاش برای بازگشت دوباره (عکس)

یکی از بدشانسی های این فصل سپاهان مصدومیت عزت الله پورقاز در بازی با نساجی بود که بعد از این بازی مجبور شد رباط پای خود را جراحی کند.

به گزارش "ورزش سه"، عزت که در کنار ولیسانی زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیم سپاهان تشکیل داده بود فصل گذشته با زدن 6 گل گلزن ترین مدافع میانی لیگ برتر بود و این فصل هم به دنبال به جا گذاشتن این رکورد بود که مصدومیت مانع از ادامه ی حضور وی در ترکیب سپاهان شد. 

 

این مدافع گلستانی تیم سپاهان اما اینروزها سخت مشغول انجام تمرینات وِیژه برای بازگشت دوباره به ترکیب تیم سپاهان است. عزت پورقاز در این باره می گوید: همه چیز خوب پیش می رود. اگر اجازه بدهید از دکتر کیهانی جراحم تشکر کنم. هم چنین دکتر علیرضا شهاب و مهدی صدیقی که کارهای فیزیوتراپی من را انجام می دهند. تشکر ویژه ای هم باید از بدنسازها داشته باشم. امیر مومنی و کاکا قاندومی. مصدومیت بدترین بخش زندگی فوتبالیست است. من پیش تر هم در سپاهان یک بار به شدت از ناحیه ی کمر آسیب دیده بودم که به لطف خدا خوب شدم و این بار هم آماده تر از گذشته به ترکیب تیم سپاهان برخواهم گشت. از باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی هم تشکر می کنم که با وجود مصدومیت همان نگاه گذشته را به من دارند و این به من دلگرمی می دهد که زودتر و آماده تر از گذشته به صحنه برگردم.

 

1483222

 

1483223

دیدگاه‌ها