کد خبر : 1672181 | 14 اسفند 1398 ساعت 12:00 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر سیستم PSG با هدف پیروزی مقابل دورتموند

توماس توخل در آستانه دیدار هفته آینده PSG با دورتموند در لیگ قهرمانان به دلیل در اختیار نداشتن مارکو وراتی و تیاگو سیلوا به دنبال تغییر نقشه‌های خود در این بازی است.

تغییر سیستم PSG با هدف پیروزی مقابل دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پاری سن ژرمن چهارشنبه هفته آینده در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه به مصاف دورتموند می‌رود، توماس توخل سرمربی پاریسی‌ها نگران وضعیت خط میانی خود در این بازی است.

 

دیدار رفت دو تیم در خانه دورتموند با پیروزی 2-1 آلمانی‌ها به پایان رسیده و توخل و PSG می‌دانند که هفته آینده در پاریس برای صعود از این مرحله کار سختی خواهند داشت. البته PSG و توخل تا پیش از آن دیدار مهم، امروز در جام حذفی فرانسه به مصاف لیون خواهند رفت و شنبه هم در لوشامپیونا در مقابل استراسبورگ خواهند ایستاد. این دو بازی فرصت غنیمتی برای توخل است تا نقشه‌های جدید خود برای بازی دورتموند را بررسی کند.

 

1483250

 

توخل در آستانه دیدار امروز تیمش با لیون در جام حذفی گفت:" این بازی خیلی مهمی است. لیون در لیگ قهرمانان حضور دارد و این بازی در حد چمپیونزلیگ است. پیروز شدن بر لیون به هیچ وجه ساده نیست ولی ما می‌خواهیم این بازی را حتما برنده شویم چون تساوی در این بازی غیرممکن است و ما نمی‌خواهیم بازنده باشیم".

 

بین استراتژی تاکتیکی PSG و دورتموند شباهت زیادی وجود دارد و توخل که خود پیش از این سابقه کار در باشگاه زردپوش آلمانی را داشته می‌داند که با حریف سختی روبرو خواهد شد. توخل در این باره گفت:" برای ما خیلی مهم است که فعلا روی بازی لیون تمرکز داشته باشیم و به دورتموند فکر نکنیم. ولی شکی نیست که بازی ما با دورتموند در لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد و یکی از بازی‌های بزرگ این فصل‌مان خواهد بود".

 

بزرگترین مشکل توخل در بازی هفته آینده مقابل دورتموند محرومیت مارکو وراتی از حضور در این بازی است. با توجه به اینکه توخل در آن بازی احتمالا تیاگو سیلوا را هم در اختیار نخواهد داشت ممکن است او تصمیم بگیرد در دو بازی این هفته مقابل لیون و استراسبورگ با ترکیب متفاوتی در خط میانی به میدان برود تا تیمش را برای بازی با آلمانی‌ها آماده کند.

 

دیدگاه‌ها