کد خبر : 1672222 | 14 اسفند 1398 ساعت 14:30 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اف سی سیدنی ۲-۲ چونبوک موتورز

لیگ قهرمانان/ تساوی در استرالیا دور از هیاهوی کرونا

دو تیم سیدنی استرالیا و چونبوک موتورز کره جنوبی در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیدنی به تساوی رسیدند.

به گزارش “ورزش سه” از هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم چونبوک موتورز کره جنوبی در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیدنی، مهمان اف سی سیدنی بود و در نهایت به تساوی پر گل برابر این تیم رسید.

 

این در حالی است که مسابقات لیگ قهرمانان در غرب آسیا به علت شیوع کرونا لغو‌ شده و در شرق نیز بسیاری از مسابقات تحت تاثیر این بحران جهانی قرار گرفته است.

 

1483301

 

با این حال نیمه اول این دیدار بدون خلق موقعیت خطرناکی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا همه چیز به نیمه دوم موکول شود.

 

با شروع نیمه دوم خیلی زود نماینده کره جنوبی به گل رسید. لوک براتان، بازیکن سیدنی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل اول برای مهمان باشد. اما این گل تنها ۶ دقیقه دوام داشت و بوهاگیار با ضربه‌ای دقیق کار را به تساوی کشاند.

 

1483302

 

در ادامه سیدنی فشار خود را زیاد کرد و در دقیقه ۷۷ یک ضربه پنالنی به دست آورد که آدام لی فاندره آن را به گل دوم برای میزبان تبدیل کرد. اما این پایان کار نبود؛ در حالی که همه منتظر شنیدن صدای سوت پایان بازی بودند، هان جیو وون گل دوم را برای چونبوک موتورز به ثمر رساند تا یک تساوی پر گل در استرالیا به دست آید.

 

با توجه به لغو بازی این دو تیم با نماینده چین، سیدنی و چونبوک موتورز هر دو با یک امتیاز از دو بازی در رده دوم و سوم گروه خود قرار دارند.

 

1483303

دیدگاه‌ها