کد خبر : 1672235 | 14 اسفند 1398 ساعت 14:19 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

وعده بزرگ سرمربی بلژیک به هواداران رئال

روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک به هواداران رئال وعده داد که ادن هازارد پیش از اتمام فصل به ترکیب تیم محبوب شان باز خواهد گشت.

وعده بزرگ سرمربی بلژیک به هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که به تازگی از بند مصدومیت مچ پا رها شده بود، بار دیگر از همین ناحیه مصدوم شد و باید مدتی دیگر به دور از میادین بماند.

قرار است هازارد این بار در دالاس آمریکا جراحی شود که در این صورت احتمالا فصل را از دست خواهد داد ولی روبرتو مارتینز معتقد است که ستاره بلژیکی پیش از پایان فصل به میادین باز می گردد.

 

 

 

 

سرمربی تیم ملی بلژیک به خبرنگاران گفت:« ادن پیش از اینکه برای ما در یورو 2020 بازی کند، برای رئال به میدان خواهد رفت. در حال حاضر نگرانی از بابت او نداریم. با او ملاقات کردم و مثل همیشه روحیه مثبتی داشت. اگر جراحی ادن خوب پیش برود، خیلی سریعتر از آنچه تصور می کنید، به میادین باز می گردد و می تواند برای رئال، پیش از اتمام فصل هم به میدان برود. به شخصه معتقدم ادن قبل از یورو 2020 به میادین باز می گردد و البته اصلا در تصوراتم نمی گنجد که بدون او در یورو 2020 به میدان برویم.»

 

بلژیک سه هفته دیگر دو بازی دوستانه با پرتغال و سوئیس در کشور قطر پیش رو دارد. هشت مورد مبتلا به ویروس کرونا در قطر شناسایی شده است و برگزاری این دو بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. مارتینز در این رابطه گفت:«فعلا خطری این بازی ها را تهدید نمی کند و ما شرایط را به دقت تحت نظر داریم.»

 

 

1482063

دیدگاه‌ها