کد خبر : 1672251 | 14 اسفند 1398 ساعت 15:54 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: باید از شکست مقابل چلسی درس بگیریم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، معتقد است که این تیم باید در بازی مقابل چلسی با تجربه تر عمل می کرد.

مانه: باید از شکست مقابل چلسی درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هفته به رکورد فوق‌العاده ۴۴ بازی بدون شکست قرمزها پایان داده شد و لیورپول با سه گل در خانه واتفورد شکست خورد. با این وجود و با توجه به اینکه لیورپول نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی ۲۲ امتیاز بیشتر دارد، باید قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر قطعی تلقی کرد.

 

افت لیورپول در هفته های اخیر تنها به شکست مقابل واتفورد ختم نمی‌شود و آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید و شب گذشته در FA CUP مقابل چلسی شکست خوردند تا حذف تلخی را از این رقابت‌ ها تجربه کرده باشند.

 

 

1483190

 

 

 

ستاره سنگالی لیورپول اما معتقد است که این شکست ها می تواند در آینده به این تیم کمک کند. سادیو مانه گفت: " در نیمه اول شانس‌های زیادی ایجاد کردیم اما در امر گلزنی موفق نبودیم. چلسی چند موقعیت داشت و ۲ گل به ثمر رساند تا بازی تمام شود. ما شانس های کافی برای گلزنی ایجاد کردیم اما باید با تجربه تر عمل می‌کردیم.

 

ما یک بازی مهم دیگر را در روز شنبه برابر بورنموث و سپس چهارشنبه مقابل اتلتیکو داریم بنابراین برای این بازی ها آماده خواهیم شد و دوباره بر می گردیم.
این می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد و ما به آن عادت کرده ایم. اگر می خواهیم قهرمان بزرگی بشویم باید سخت تلاش کنیم و به کار خود ادامه دهیم. باید از شکست مقابل چلسی درس بگیریم و دوباره برگردیم."

دیدگاه‌ها