کد خبر : 1672270 | 14 اسفند 1398 ساعت 17:56 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با دربی کانتی

سولسشر: به رونی فرصت درخشش نمی دهیم

فردا وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد که اکنون برای دربی کانتی بازی می کند، برابر شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.

سولسشر: به رونی فرصت درخشش نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در دور پنجم از مسابقات جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد میهمان دربی‌کانتی است. یونایتد که در لیگ برتر و جام اتحادیه ناکام مانده، امیدوار است در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست یابد.

 

 

1477243

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت پل پوگبا گفت:« پوگبا همچنان به صورت انفرادی با فیزپوتراپ تمرین می‌کند. او تا هفته آینده با گروه تمرین نخواهد کرد، از این رو باید منتظر بمانیم و ببینیم بازگشت پل به میادین به چقدر زمان نیاز دارد، اما او به زمان برای تمرین با تیم نیاز دارد.»

 

غایبان دیگر تیم:« دنیل جیمز احتمالاً این بازی را هم از دست خواهد داد، مارکوس راشفورد و پوگبا نیز از ترکیب بیرون هستند و من فکر می‌کنم آرون وان‌بیساکا هم ممکن است به این بازی نرسد. او در بازی با اورتون هم از ناحیه کمر، احساس درد داشت، بنابراین ممکن است این بازی را از دست بدهد.»

 

 

1482588

 

 

اشتباه دخیا برابر اورتون:« کارهایی که دخیا در بازی با اورتون کرد، فوق‌العاده بود. پس از اشتباهی که داوید روی گل اورتون داشت، او ضربه کالورت لوین را که صد درصد در موقعیت آفساید بود، با واکنشی استثنایی مهار کرد و ما را به نوعی نجات داد و اشتباه خودش را هم جبران کرد.»

 

بازی مقابل وین رونی:« رونی برای منچستریونایتد بازیکنی شگفت‌انگیز بود و سال‌ها برای این تیم بازی کرد و ضمن کسب عناوین متعدد، عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را نیز از آن خود کرد.  

من فکر نمی‌کنم هواداران منچستریونایتد دستاوردهای او را برای باشگاه نادیده بگیرند و همه، قدردان خدمات او به باشگاه هستند. رونی هنوز هم مورد استقبال هواداران ما قرار خواهد گرفت. او قطعاً به دنبال ثابت کردن خود خواهد بود، اما ما فرصتی در اختیار او قرار نخواهیم داد.»

 

 

1475835

دیدگاه‌ها